Sponsorovereenkomst Knaken en Botic van de Zandschulp

Sponsorovereenkomst Knaken en Botic van de Zandschulp
  • Sponsoring
  • 8 apr 2022 @ 12:35
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Knaken is vanaf april de nieuwe sponsor van tennisser Botic van de Zandschulp. Beide partijen tekenen een samenwerkingsovereenkomst voor één jaar.

Het logo van het Nederlands handelsplatform prijkt vanaf het ATP-toernooi, dat van 9 april tot en met 17 april 2022 in Monte Carlo wordt gehouden, op de linkermouw van het wedstrijdshirt van Botic van de Zandschulp.

Ronald Jonkers, Directeur Knaken: ‘We zijn trots op deze samenwerking en hopen op een mooi en succesvol seizoen voor Botic. Naast onze bestaande sponsorships in de voetbalwereld zijn we blij om nu als eerste crypto partij in de wereld in de tennissport te stappen.’

Botic van de Zandschulp: ‘Ik kijk uit naar de samenwerking met Knaken waarbij we allebei de weg naar de top willen vervolgen. Daarnaast ben ik trots om nu bij de Knaken-family te horen.’

Knaken is het eerste Nederlandse handelsplatform dat begonnen is met sponsorships in de sportbranche. Zo wordt ook voetbalclub Sparta sinds het seizoen 2020-2021 ondersteund.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken