Sponsorovereenkomst Knaken en Botic van de Zandschulp
- Sponsoring
- 8 apr 2022 @ 12:35
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 8 apr 2022 @ 12:35
- Michiel van Zaane
Knaken is vanaf april de nieuwe sponsor van tennisser Botic van de Zandschulp. Beide partijen tekenen een samenwerkingsovereenkomst voor één jaar.
Het logo van het Nederlands handelsplatform prijkt vanaf het ATP-toernooi, dat van 9 april tot en met 17 april 2022 in Monte Carlo wordt gehouden, op de linkermouw van het wedstrijdshirt van Botic van de Zandschulp.
Ronald Jonkers, Directeur Knaken: ‘We zijn trots op deze samenwerking en hopen op een mooi en succesvol seizoen voor Botic. Naast onze bestaande sponsorships in de voetbalwereld zijn we blij om nu als eerste crypto partij in de wereld in de tennissport te stappen.’
Botic van de Zandschulp: ‘Ik kijk uit naar de samenwerking met Knaken waarbij we allebei de weg naar de top willen vervolgen. Daarnaast ben ik trots om nu bij de Knaken-family te horen.’
Knaken is het eerste Nederlandse handelsplatform dat begonnen is met sponsorships in de sportbranche. Zo wordt ook voetbalclub Sparta sinds het seizoen 2020-2021 ondersteund.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- a.s.r. zet ouders en kinderen aan... 25-04-2025
- Total 90-shirt maakt iconische... 18-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management