Zoom officiële Communications Partner van Oracle Red Bull Racing

Zoom officiële Communications Partner van Oracle Red Bull Racing
  • Sponsoring
  • 1 sep 2022 @ 10:07
  • 13745 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Oracle Red Bull Racing en Zoom Video Communications kondigen een nieuw partnership aan waarin het communicatieplatform van Zoom geïntegreerd wordt in alle activiteiten van het Oracle Red Bull Racing-team. De bedoeling is om de prestaties te verbeteren en de betrokkenheid met de fans te verhogen.

Zoom is te zien op beide RB18-wagens, de shirts en racepakken van het team en de coureurs, de pitmuur, de garage en online. Christian Horner, teambaas en CEO van Oracle Red Bull Racing: ‘We zijn zeer enthousiast om met Zoom samen te werken. Hun vooruitstrevende visie op communicatie weerspiegelt onze houding op het circuit. Ze zijn snel, veilig en betrouwbaar in alles wat ze doen. Zooms bewezen staat van dienst op het gebied van innovatie zal onze communicatiemogelijkheden verbeteren en ons hele team samenbrengen in hun geïntegreerde platform.’

Janine Pelosi, Chief Marketing Officer bij Zoom: ‘Oracle Red Bull Racing laat constant zien dat ze voorop lopen met innovaties en technologie. We zijn dan ook verheugd dat we het Zoom-platform zowel op als naast het circuit hieraan kan bijdragen met tools als Zoom Chat, Zoom Events en Zoom Meetings. Dankzij Zoom is het voor Oracle Red Bull Racing mogelijk om al hun communicatie samen te brengen op een enkel, simpel en veilig platform. Zo kunnen zij zich focussen op het winnen van het kampioenschap.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken