Rode lippen tegen 'kissing disease'

  • Algemeen
  • 12 aug 2022 @ 13:29
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Na twee stille zomers trekken de mensen er weer massaal op uit en wordt er geflirt als nooit tevoren. Daarmee groeit de kans dat het Herpes-virus opbloeit, een koortslip mede door de ‘kissing disease’. SoreFix haakt hierop in met een campagne waarin felrode lippen de hoofdrol spelen.

SoreFix biedt een oplossing tegen koortslippen. Met de sexy en een tikkeltje ondeugende lip visual hoopt het merk de koortslip categorie op te schudden. Rachel Geus, Brand Manager SoreFix bij Serrix B.V.: ‘Met deze campagne proberen we het koortslip probleem op een verfrissende, positieve manier te benaderen. Een besmettelijk virus waar niemand graag mee rondloopt, zeker niet als je jong bent en er juist op uit wilt na twee saaie zomers.’

De campagne gaat in week 33 van start op TV, radio en social media en krijgt een extra push in week 34 middels disruptive out of home rondom point of sale in alle grote steden.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken