Marcel van de Ven (Hunted) naar SimpelZodiak

  • Algemeen
  • 1 sep 2022 @ 14:20
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Contentproducent SimpelZodiak - bekend van programma’s als Expeditie Robinson, Temptation Island, Hunted, MasterChef en Ik Vertrek – is per 1 september 2022 een samenwerking aangegaan met Marcel van de Ven. Van de Ven is de operationeel leider in het programma Hunted. Hij gaat nieuwe formats voor SimpleZodiak initiëren.

Justine Huffmeijer, Managing Director SimpelZodiak: ‘Het is altijd fijn samenwerken met Marcel. Hij heeft een schat aan ervaring en expertise op het gebied van misdaad, die inhoudelijk van grote waarde is voor de ontwikkeling en productie van onze crime programma’s. Daarnaast heeft Marcel een groot netwerk in het bedrijfsleven en de topsportwereld, die ons nieuwe bijzondere verhalen gaan opleveren als aanvulling op ons huidige programmaportfolio.’

Marcel van de Ven: ‘Ik kijk uit naar de intensievere samenwerking met SimpelZodiak. Ik werk al enige jaren samen met de makers van Hunted en de productiekwaliteit is altijd zeer hoog. Het lijkt mij geweldig dat de nieuwe formats, die wij op dit moment aan het ontwikkelen zijn en waarbij true crime en spelshow onder andere samenkomen, binnenkort voor het grote publiek te zien zijn.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken