Packaging Innovations gaat samen met Empack 2023
- Algemeen
- 7 sep 2022 @ 10:13
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 7 sep 2022 @ 10:13
- Michiel van Zaane
Na zeven edities als stand alone event vindt vakbeurs Packaging Innovations in 2023 gelijktijdig plaats met verpakkingsbeurs Empack. Op 5 & 6 april 2023 vindt dit nieuwe event plaats in de Brabanthallen in ’s-Hertogenbosch.
Het merk Packaging Innovations blijft intact en hiermee het enige event in Nederland dat zich uitsluitend richt op consumentenverpakkingen. De focus van Packaging Innovations ligt op nieuwe materialen of technieken voor verpakkingen, redesign, creativiteit, displays en instore activatie.
Experts op het gebied van consumentenverpakkingen laten zien hoe je middels innovatieve verpakkingen als merk in een (online) schap uitblinkt. Empack sluit hier vanuit de nieuwste verpakkings- technologieën en machines naadloos op aan. De cohesie tussen de twee verpakkingsevents wordt versterkt op het gebied van materialen, een belangrijk aspect binnen Packaging Innovations en één van de speerpunten van Empack.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Tien marketingtrends in 2026 volgens Kantar
- Vakanties: vroegboeken start steeds vroeger
- Marketingfacts lanceert digitale hoofdredacteur AImke
- [interview] Marketeer Ilse Kaljee over nieuwe Centraal...
- Hoe een lokaal verhaal met nationale impact zorgt voor een...
- ‘De echte impact van marketing zit in leiderschap, niet alleen...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

