Stichting Jarige Job trakteert pubers op een voucher van Pathé
- Algemeen
- 30 nov 2022 @ 08:58
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Maatschappij
- 30 nov 2022 @ 08:58
- Nanny Kuilboer
Stichting Jarige Job heeft de doelgroep van de verjaardagsboxen uitgebreid tot en met 18 jaar en verrast de verschillende leeftijdscategorieën met passende cadeaus. Jarigen in de leeftijd van 16 tot en met 18 jaar kunnen vanaf vandaag een Pathé-bioscoopvoucher in hun verjaardagsbox ontvangen.
De verjaardagsboxen van Stichting Jarige Job kunnen onder meer worden aangevraagd via Voedselbanken Nederland. Sinds september 2022 kan er nu ook een verjaardagsbox aangevraagd worden voor de groep 16-18 jaar, waarin dus onder andere een Pathé-bioscoopbon zit voor een bioscoopbezoek inclusief popcorn en frisdrank voor twee personen.
Statiegeldflesjes
Stichting Jarige Job en Pathé werken al langer samen. Sinds de invoering van statiegeld op kleine plastic flesjes op 1 juli 2021 faciliteert de bioscoopketen de donatie van statiegeld van haar bezoekers aan drie goede doelen, waaronder Stichting Jarige Job. Inmiddels zijn in de Pathé-bioscopen ruim 3 miljoen flesjes gedoneerd en is bijna 500.000 euro evenredig verdeeld onder de drie goede doelen. Jacques Hoendervangers, Algemeen Directeur Pathé: ‘Wij vinden het belangrijk om een heerlijk bioscoopuitje toegankelijk te maken voor iedereen. Daarom zijn wij enorm trots op onze nieuwe samenwerking ten behoeve van de verjaardagsboxen van Stichting Jarige Job. Jarige Job doet erg belangrijk werk voor kinderen die hun verjaardag anders niet kunnen vieren. We hopen dat de verjaardagen van deze tieners met onze bioscoopvoucher een nog groter feestje kunnen worden. En dat ze samen met een vriend, vriendin of familielid bij ons kunnen genieten van de beste films op het grote doek.’
In Nederland zijn er elk jaar weer kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren, omdat er thuis geen geld voor is. Stichting Jarige Job helpt deze kinderen door het geven van een verjaardagsbox met een waarde van 35 euro. Hierin zit alles wat nodig is voor een echte verjaardag, thuis én op school! Jaarlijks vieren inmiddels meer dan 100.000 kinderen hun verjaardag met de hulp van Jarige Job. Naast natuurlijk een cadeau is de box gevuld met versiering, traktaties voor de klas en leraren, wat lekkers voor de visite. Lees hier wat je als merk, bedrijf, team, school of zelf kunt doen zodat alle kinderen in Nederland hun verjaardag kunnen vieren.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- ASN Bank kiest voor één krachtig merkbeeld
- Lego meest inspirerende onderneming van 2025
- Gut en The Valley reageren op Hertog Jan Leeuw
- Reframe presenteert DE&I-onderzoek binnen Nederlandse...
- Nieuwe Pride-campagne van KPN: eerbetoon aan generaties LGBTQIA+
- Bol en Tiny Miracles maken kunst tastbaar én sociaal met...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers