[Xsaga Canon] 3: Albert Heijns snoepgoedhuisje
- Algemeen
- 11 mei 2021 @ 11:12
- Link
-
Patrick Roubroeks
founding director
Xsaga - InspiratieMarketing
- 11 mei 2021 @ 11:12
- Patrick Roubroeks
Al 20 jaar bedenkt en produceert bureau Xsaga bijzondere ervaringen voor merken en mensen. Ze plaatst ze op het podium en verbindt ze met elkaar. In deel drie van de 20-delige serie 'Xsaga Experience Canon' memoreert co-founder Patrick Roubroeks een bijzondere experience rond AH.
Elk idee wordt bij Xsaga tot in de kleinste details uitgewerkt op basis van hét grote idee, altijd vanuit één en dezelfde kerngedachte: ‘Everything is experience, experience is everything’.
ALBERT HEIJN SNOEPGOEDHUISJE
Sinterklaas was te gast op de Zaanse Schans en passeerde het volledig van snoepgoed gemaakte huisje van Albert Heijn. Niet minder dan honderdduizend snoepjes werden in dit spektakelstuk verwerkt. Deze smakelijke eyecatcher vormde het kleurrijke decor van talloze televisie-items en stond daags na de intocht van de Goedheiligman op de voorpagina van De Telegraaf. Het snoepgoedhuisje vormde de aftrap van de ‘Omdat het december is’-campagne waarmee ‘s lands grootse supermarkt de mooiste dagen extra bijzonder maakte.
Bekijk de casefilm via deze link.
Foto: Floris Heuer
-
Patrick Roubroeks
- Werkt bij: Xsaga
- Functie: founding director
- Website:http://www.xsaga.nl# Linkedin: https://nl.linkedin.com/in/patrickroubroeks
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Maaltijdgemak centraal in Albert Heijns tweede commercial met...
- 'Campagnedrukwerk steeds groener'
- Reizen draait in 2026 om technologie, zelfexpressie en...
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #6 met Kalverliefde-founder...
- Nielsen Consumer Outlook 2026: zes insights voor marketeers
- Podcastserie over kracht van merkcommunicatie
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

