[Xsaga Canon] 17: 175 jaar spoor
- Algemeen
- 2 nov 2021 @ 10:40
- Link
-
Patrick Roubroeks
founding director
Xsaga - DoelgroepenCase Study
- 2 nov 2021 @ 10:40
- Patrick Roubroeks
Al 20 jaar bedenkt en produceert bureau Xsaga bijzondere ervaringen voor merken en mensen. In de 20-delige serie 'Xsaga Experience Canon' bespreekt co-founder Patrick Roubroeks deze week een experience voor niets minder dan onze 175-jarige Hollandse rails.
Elk idee wordt door Xsaga tot in de kleinste details uitgewerkt op basis van hét grote idee, altijd vanuit één en dezelfde kerngedachte: ‘Everything is experience, experience is everything’.
175 JAAR SPOOR
Bij Xsaga houden ze van mensen en van merken. Ze plaatsen ze op een podium en verbinden ze met elkaar. In dit geval was het de beurt aan het Nederlandse Spoor dat zijn 175ste verjaardag mocht vieren. NS, ProRail en Railforum betrokken daarbij 90 (!) partners van het spoor om samen dit geweldige jubileumfeest te organiseren. Aan Xsaga de bijzondere eer om deze productionele monsterklus in goede banen te leiden.
Meer dan 42.000 bezoekers namen de trein naar de Wagenwerkplaats in Amersfoort en namen een duik in de wereld van het spoor op SpoorParade Amersfoort. De organisatie was blij met de geweldige opkomst. Niet alleen treinliefhebbers, maar ook gezinnen kwamen in groten getale langs voor een dagje uit. Dagelijks presenteerde Isolde Hallensleben het SpoorParade Journaal dat een vrolijk en leerzaam beeld laat zien van dit indrukwekkende 'verjaardagsfeest'.
Foto: Jorrit Lousberg. Bekijk de casefilm hier.
-
Patrick Roubroeks
- Werkt bij: Xsaga
- Functie: founding director
- Website:http://www.xsaga.nl# Linkedin: https://nl.linkedin.com/in/patrickroubroeks
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Van tactiek naar strategische waardecreatie
- Cannes Lions start forum voor sportcreativiteit
- Hoe creatief vakmanschap 60% nieuw publiek opleverde
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #9 met Bakers & Bananas-founder...
- [column] De marketing van spijt: als ‘sorry’ ook een strategie...
- Van turbulentie naar trots: de tweede kans van VanMoof
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

