SNP Natuurreizen neemt women-only reizen over
- B2b
- 23 jan 2023 @ 10:29
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 23 jan 2023 @ 10:29
- Sjaak Hoogkamer
Dutch Outdoors draagt haar women-only reisconcept over aan SNP Natuurreizen. Deze reisvorm bestaat al jaren in Australië, Canada, US en UK. Dutch Outdoors haalde dit reisidee in 2019 naar Nederland.
De actieve reizen komen naar eigen zeggen ‘tegemoet aan een groeiende behoefte van vrouwen om naast een druk leven, tijd aan zichzelf te besteden en een uitdagend sportief doel te stellen met gelijkgestemden.’
Alle bestaande reizen van Dutch Outdoors blijven na de overname onveranderd. Vanaf half februari zijn ze via SNP Natuurreizen te boeken onder het nieuwe label Yomads, women only. Dutch Outdoors gaat verder met een nieuwe missie: ‘werkend Nederland naar buiten’. Hierbij ligt de focus op het bedrijfsleven.
Manon van Dilgt, commercieel directeur SNP Natuurreizen: ‘Wij zijn al sinds de start bij Dutch Outdoors betrokken en hebben het concept met veel interesse gevolgd. We zien in de markt onder de 30’ers en 40’ers een toenemende behoefte aan actieve reizen in de natuur met gelijkgestemden. Dit concept past perfect bij ons en we gaan het met zorg verder oppakken en uitbreiden.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- PIM Trendrapport 2023: Wat laat ik... 01-02-2023
- Afas groeit en lanceert klimaatfonds 31-01-2023
- 50-jarig Van Gogh Museum gezien door... 31-01-2023
- Onderzoek SAS en CMO-Council: weinig... 30-01-2023
- ‘Social media belangrijkste middel... 26-01-2023
- De Beste Brabantse Marketeer 2022... 26-01-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day