Nedvang en The Crazy Ones maken geïntegreerde publiekscampagne 'Glas in 't bakkie'
- Bureaus
- 4 nov 2014 @ 11:47
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CommunicatiePromotieCampagnesCommercialsMaatschappijConsumenten
- 4 nov 2014 @ 11:47
- Redactie Bureaus
Nederland kent een traditie met glas scheiden. Nedvang komt nu met een grote geïntegreerde landelijke campagne om te zorgen dat er nog meer glas in de glasbak terecht komt. Reclamebureau The Crazy Ones ontwikkelde de campagne, die deze week van start gaat.
Er verdwijnen nog steeds (te) veel glasverpakkingen in het restafval. Zeker als we ons bedenken dat glas 100% recyclebaar is. Nedvang (NEDerland Van Afval Naar Grondstof) regisseert de inzameling en recycling van de verschillende soorten verpakkingsafval.
De campagne gaat deze week van start en wordt ondersteund via tv, radio, outdoor, online, social en print. De tv-commercial komt vanaf 10 november op de buis, maar is nu al op MarketingTribune te zien.
Klant: Nedvang (Mark Donders, Willem van ’t Geloof)
Bureau: The Crazy Ones (Janneke Blanken-de Kuijper, Peter Kornaat en Reinoud Wolff)
Productie: Hazazah (Jeroen van den Idsert)
Regisseur: Yani
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- gas in 't bakkie
- The Crazy Ones
- consument
- vuilnis
- restafval
- glas
- duurzaamheid
- campagne
- bewustwording
- container
- glasbak
- afval
- voorlichting
- recycling
- gedrag
- commercial
- weggooien
- gedragscampagne
- Nedvang
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
Laatste Nieuws
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
- NCTV wil Nederland vooruit laten... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

