Nedvang en The Crazy Ones maken geïntegreerde publiekscampagne 'Glas in 't bakkie'

Nedvang en The Crazy Ones maken geïntegreerde publiekscampagne 'Glas in 't bakkie'
  • Bureaus
  • 4 nov 2014 @ 11:47
  • 29972 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CommunicatiePromotieCampagnesCommercialsMaatschappijConsumenten

Nederland kent een traditie met glas scheiden. Nedvang komt nu met een grote geïntegreerde landelijke campagne om te zorgen dat er nog meer glas in de glasbak terecht komt. Reclamebureau The Crazy Ones ontwikkelde de campagne, die deze week van start gaat.

Er verdwijnen nog steeds (te) veel glasverpakkingen in het restafval. Zeker als we ons bedenken dat glas 100% recyclebaar is. Nedvang (NEDerland Van Afval Naar Grondstof) regisseert de inzameling en recycling van de verschillende soorten verpakkingsafval.

De campagne gaat deze week van start en wordt ondersteund via tv, radio, outdoor, online, social en print. De tv-commercial komt vanaf 10 november op de buis, maar is nu al op MarketingTribune te zien.

Klant: Nedvang (Mark Donders, Willem van ’t Geloof)
Bureau: The Crazy Ones (Janneke Blanken-de Kuijper, Peter Kornaat en Reinoud Wolff)
Productie: Hazazah (Jeroen van den Idsert)
Regisseur: Yani 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken