MECC Maastricht kiest voor Brand New Journey

MECC Maastricht kiest voor Brand New Journey
  • Bureaus
  • 14 jun 2016 @ 09:20
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieBrandingMerkenZakelijk

Beurs- en congreslocatie MECC Maastricht kiest voor het Bossche full-service marketingbureau Brand New Journey voor de ontwikkeling van een creatief concept waarmee de positionering en communicatiemiddelen beter aansluiten bij de eigen identiteit.

MECC Maastricht (Maastricht Exposition & Congress Center) is uitgeroepen tot ‘Beste Congreslocatie van het Jaar’. De accommodatie verwelkomt jaarlijks 400.000 bezoekers voor de 175 beurzen, congressen en evenementen die er plaatsvinden. De bekendste events zijn TEFAF Maastricht, Jumping Indoor Maastricht en InterClassics Maastricht.

De nieuwe positionering komt nu dus in handen van Brand New Journey. Het bureau werkt al langer voor merken als F-Secure, PostNL, Quick Parking, ABS Schadeherstel, Sportbedrijf Deventer, Voerman Groep, Cendris en Smartcenter.

Brand New Journey is een full-service marketingbureau uit ‘s-Hertogenbosch en is uitstekend thuis in concepting, art direction, storytelling, content strategie en online marketing. We weten de weg door de hele customer journey én we weten alles met elkaar te combineren. En daarin zit onze unieke kracht. Dankzij de verschillende disciplines die hecht samenwerken, zorgen we voor een verbindend en verrassend brandingstraject.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken