MECC Maastricht kiest voor Brand New Journey
- Bureaus
- 14 jun 2016 @ 09:20
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - StrategieBrandingMerkenZakelijk
- 14 jun 2016 @ 09:20
- Redactie Bureaus
Beurs- en congreslocatie MECC Maastricht kiest voor het Bossche full-service marketingbureau Brand New Journey voor de ontwikkeling van een creatief concept waarmee de positionering en communicatiemiddelen beter aansluiten bij de eigen identiteit.
MECC Maastricht (Maastricht Exposition & Congress Center) is uitgeroepen tot ‘Beste Congreslocatie van het Jaar’. De accommodatie verwelkomt jaarlijks 400.000 bezoekers voor de 175 beurzen, congressen en evenementen die er plaatsvinden. De bekendste events zijn TEFAF Maastricht, Jumping Indoor Maastricht en InterClassics Maastricht.
De nieuwe positionering komt nu dus in handen van Brand New Journey. Het bureau werkt al langer voor merken als F-Secure, PostNL, Quick Parking, ABS Schadeherstel, Sportbedrijf Deventer, Voerman Groep, Cendris en Smartcenter.
Brand New Journey is een full-service marketingbureau uit ‘s-Hertogenbosch en is uitstekend thuis in concepting, art direction, storytelling, content strategie en online marketing. We weten de weg door de hele customer journey én we weten alles met elkaar te combineren. En daarin zit onze unieke kracht. Dankzij de verschillende disciplines die hecht samenwerken, zorgen we voor een verbindend en verrassend brandingstraject.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- congressen
- locatie
- merk
- MECC
- communicatie
- bureau
- marketing
- Brand New Journey
- beurzen
- herpositionering
- Maastricht
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
- DJI werft vakmensen met betekenisvolle nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- Rijksoverheid lanceert campagne Man,... 05-11-2025
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

