Specsavers focust op aandacht in hoor-commercial
- Bureaus
- 1 mei 2017 @ 11:09
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - InspiratieMerkenCampagnesCommercials
- 1 mei 2017 @ 11:09
- Redactie Bureaus
Specsavers wil een grotere rol gaan spelen in hoorzorg. Daarom laat de retailketen vanaf vandaag in een nieuwe commercial zien hoeveel aandacht de eigen audiciens hebben voor het gehoor van hun klanten. Reclamebureau BSUR ontwikkelde de campagne, met als veelzeggende pay-off: ‘De aandacht die u voor uw passie heeft, hebben wij voor uw gehoor.'
De nieuwe tv-commercial is de tweede in de serie over de rol van gehoor bij het ervaren van passies. Specsavers gaat in de commercial verder in op de geluiden die een passie maken. De commercial laat een vrouw zien die met veel liefde in haar groentetuin werkt en een man die met zorg een LP met muziek uitzoekt en opzet.
Wat je passie ook is, gehoor speelt een grote rol bij het ervaren hiervan. Nog altijd hebben veel Nederlanders te maken met een gehoorprobleem waardoor zij onder andere hun passie niet voor 100% kunnen ervaren. Audiciens van Specsavers kennen het belang van een goed gehoor maar al te goed. Elke dag streven zij er naar om een positieve bijdrage te leveren aan de kwaliteit van leven van hun klanten.
Specsavers groeit
Specsavers is een snelgroeiende retailketen die 125 oog- en hoorzorgwinkels in Nederland exploiteert. De winkels worden gerund op joint-venture basis onder leiding van lokale winkelpartners. Het van oorsprong Britse familiebedrijf is sinds 1997 in Nederland actief en heeft als missie om kwalitatief hoogwaardige én betaalbare oog- en hoorzorg voor iedereen toegankelijk te maken. Specsavers Nederland boekte in 2015/2016 een omzet van ruim 127 miljoen euro.
De komende jaren wil Specsavers een steeds prominentere rol spelen in de markt van eerstelijns oog- en hoorzorg en de eigen positie verder versterken. De retailketen is de grootste opleider van gediplomeerde opticiens in Nederland. Aan nagenoeg elke vestiging is een bij de Stichting Audicien (StAr) geregistreerde triage audicien verbonden, waarmee kwaliteit van dienstverlening en bedrijfsinrichting is gewaarborgd.
Een niet aflatende focus op innovatie maakt dat Specsavers staat voor kwalitatief hoogwaardige producten en service op het snijvlak van medische zorg, mode en technologie. Via Stichting Specsavers Steunt toont de organisatie haar betrokkenheid bij de samenleving, voornamelijk door het ondersteunen van lokale goede doelen.
Credits
Klant: Specsavers Nederland (Marko van Dijk, Leonie Hoogendoorn) | Bureau: BSUR | Creatie: Bob Haarmans, Rob Groot | Account: Carla Senf, Claire de Boer | Strategie: Munise Can | Agency producer: Caren van Rooijen | Productiemaatschappij: CZAR | Regisseur: Aaron van Valen | Producer: Roos Blank | Offline montage: Wouter @ Schnitt Schneiders | Online: Storm Postproduction | Grading: John Thorborg | Geluid: Audentity
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
- Adnight 2025 start met 'Marketing... 09-07-2025
- Digital humans, data en durf, zo... 08-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers