Specsavers focust op aandacht in hoor-commercial

Specsavers focust op aandacht in hoor-commercial
  • Bureaus
  • 1 mei 2017 @ 11:09
  • 15666 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • InspiratieMerkenCampagnesCommercials

Specsavers wil een grotere rol gaan spelen in hoorzorg. Daarom laat de retailketen vanaf vandaag in een nieuwe commercial zien hoeveel aandacht de eigen audiciens hebben voor het gehoor van hun klanten. Reclamebureau BSUR ontwikkelde de campagne, met als veelzeggende pay-off: ‘De aandacht die u voor uw passie heeft, hebben wij voor uw gehoor.'

De nieuwe tv-commercial is de tweede in de serie over de rol van gehoor bij het ervaren van passies. Specsavers gaat in de commercial verder in op de geluiden die een passie maken. De commercial laat een vrouw zien die met veel liefde in haar groentetuin werkt en een man die met zorg een LP met muziek uitzoekt en opzet.

Wat je passie ook is, gehoor speelt een grote rol bij het ervaren hiervan. Nog altijd hebben veel Nederlanders te maken met een gehoorprobleem waardoor zij onder andere hun passie niet voor 100% kunnen ervaren. Audiciens van Specsavers kennen het belang van een goed gehoor maar al te goed. Elke dag streven zij er naar om een positieve bijdrage te leveren aan de kwaliteit van leven van hun klanten.

Specsavers groeit

Specsavers is een snelgroeiende retailketen die 125 oog- en hoorzorgwinkels in Nederland exploiteert. De winkels worden gerund op joint-venture basis onder leiding van lokale winkelpartners. Het van oorsprong Britse familiebedrijf is sinds 1997 in Nederland actief en heeft als missie om kwalitatief hoogwaardige én betaalbare oog- en hoorzorg voor iedereen toegankelijk te maken. Specsavers Nederland boekte in 2015/2016 een omzet van ruim 127 miljoen euro.

De komende jaren wil Specsavers een steeds prominentere rol spelen in de markt van eerstelijns oog- en hoorzorg en de eigen positie verder versterken. De retailketen is de grootste opleider van gediplomeerde opticiens in Nederland. Aan nagenoeg elke vestiging is een bij de Stichting Audicien (StAr) geregistreerde triage audicien verbonden, waarmee kwaliteit van dienstverlening en bedrijfsinrichting is gewaarborgd.

Een niet aflatende focus op innovatie maakt dat Specsavers staat voor kwalitatief hoogwaardige producten en service op het snijvlak van medische zorg, mode en technologie. Via Stichting Specsavers Steunt toont de organisatie haar betrokkenheid bij de samenleving, voornamelijk door het ondersteunen van lokale goede doelen. 

Credits

Klant: Specsavers Nederland (Marko van Dijk, Leonie Hoogendoorn) | Bureau: BSUR | Creatie: Bob Haarmans, Rob Groot | Account: Carla Senf, Claire de Boer | Strategie: Munise Can | Agency producer: Caren van Rooijen | Productiemaatschappij: CZAR | Regisseur: Aaron van Valen | Producer: Roos Blank | Offline montage: Wouter @ Schnitt Schneiders | Online: Storm Postproduction | Grading: John Thorborg | Geluid: Audentity

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken