Dirk haakt in op Prinsjesdag
- Bureaus
- 19 sep 2018 @ 09:55
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MarketingActiesReclame
- 19 sep 2018 @ 09:55
- Jeroen Mirck
Het gaat goed met de koopkracht. Supermarktketen Dirk van den Broek wond er in een inhaker op Prinsjesdag dan ook geen doekjes om: 'Vandaag hoort de rest van Nederland wat klanten van Dirk allang wisten.'
Jaarlijks op de derde dinsdag in september zorgt Dirk voor een paginagrote advertentie in de landelijke dagbladen. Op een grappige manier haakt de grootgrutter aan bij de tradities rondom Prinsjesdag.
Vorig jaar werden nog de verschillende hoedjes op ludieke wijze in beeld gebracht. Dit jaar is er aandacht voor het koffertje met de miljoenennota.
'Koopkracht zit niet in een koffertje. Koopkracht zit in een tas', aldus de advertentie van Dirk. Bij Dirk krijg je een vollere tas voor de laagste prijs, zo luidt de onderliggende boodschap.
De advertentie werd ontwikkeld door Total Design, het nieuwe bureau van Dirk.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
- Nieuwe merkcampagne voor Trainline10-12-2025
- Politie lanceert wervingsgame... 10-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

