Dirk haakt in op Prinsjesdag

Dirk haakt in op Prinsjesdag
  • Bureaus
  • 19 sep 2018 @ 09:55
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • MarketingActiesReclame

Het gaat goed met de koopkracht. Supermarktketen Dirk van den Broek wond er in een inhaker op Prinsjesdag dan ook geen doekjes om: 'Vandaag hoort de rest van Nederland wat klanten van Dirk allang wisten.'

Jaarlijks op de derde dinsdag in september zorgt Dirk voor een paginagrote advertentie in de landelijke dagbladen. Op een grappige manier haakt de grootgrutter aan bij de tradities rondom Prinsjesdag.

Vorig jaar werden nog de verschillende hoedjes op ludieke wijze in beeld gebracht. Dit jaar is er aandacht voor het koffertje met de miljoenennota.

'Koopkracht zit niet in een koffertje. Koopkracht zit in een tas', aldus de advertentie van Dirk. Bij Dirk krijg je een vollere tas voor de laagste prijs, zo luidt de onderliggende boodschap.

De advertentie werd ontwikkeld door Total Design, het nieuwe bureau van Dirk.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken