David Beckham bestrijdt malaria in negen talen

  • Bureaus
  • 10 apr 2019 @ 13:37
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • CampagnesEndorsementVideo

RSA Films Amsterdam heeft meegewerkt aan de malaria-campagne met David Beckman, getiteld 'Malaria Must Die, So Millions Can Live'. Andere betrokken partijen zijn Malaria No More, R/GA London en het Britse techbedrijf Synthesia.

Bijzonder aan de campagne is niet dat Beckham aan een keukentafel zit, maar wel dat hij negen verschillende talen lijkt te spreken. Je hoort andere stemmen, maar zijn lippen bewegen exact op het ritme van de taal. Dit resultaat is te danken aan AI-technologie,

Doel van de campagne is uiteraard om het publiek te inspireren en de politieke leiders tot actie aan te zetten tegen de meest dodelijke ziekte ter wereld (die prima te bestrijden is).

Beckham is in deze campagne de stem van mensen die daadwerkelijk malaria hebben gehad. De boodschap: elke stem telt. De campagnetekst: 'Malaria Must Die, So Millions Can Live. Join the voice petition. Speak up, say #MalariaMustDie.'

Bekijk hieronder de making-of van de campagne.



Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken