YoungCapital dicht kloof tussen onderwijs en bedrijfsleven

YoungCapital dicht kloof tussen onderwijs en bedrijfsleven
  • Bureaus
  • 15 apr 2019 @ 15:02
  • 25721 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • ArbeidsmarktHRContentCampagnes

Recruitmentbureau YoungCapital lanceert een nieuwe opleidingstak genaamd YoungCapital Next. Reclamebureau Natwerk is verantwoordelijk voor de begeleidende introductiecampagne en pay-off.

YoungCapital Next moet de kloof tussen het onderwijs en het bedrijfsleven dichten. In de campagne zien we een serie portretten van ambitieuze jongeren zien die worden klaargestoomd voor de toekomst. De portretten worden in samenwerking met outdoorexploitant Reality Outdoor landelijk uitgezet middels een wildplak- en abricampagne. De bijbehorende online filmserie moet vervolgens voor verdieping zorgen.

Rufus Ketting, creatief directeur bij Natwerk, laat weten: 'Met de juiste mentaliteit en goede begeleiding gaan er deuren voor je open. Ook de deur van de boardroom bij Nike of Airbnb. Daar willen we talent met deze campagne op voorselecteren.'

Deni Barisic, marketing manager bij YoungCapital, voegt daaraan toe: 'Veel jongeren weten inmiddels dat ze bij ons terecht kunnen voor bijbanen. Met onze nieuwe opleidingstak, waarbij talentontwikkeling centraal staat, focussen we op jongeren die een volgende carrièrestap willen maken.'







Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken