YoungCapital dicht kloof tussen onderwijs en bedrijfsleven
- Bureaus
- 15 apr 2019 @ 15:02
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - ArbeidsmarktHRContentCampagnes
- 15 apr 2019 @ 15:02
- Redactie Contentmarketing
Recruitmentbureau YoungCapital lanceert een nieuwe opleidingstak genaamd YoungCapital Next. Reclamebureau Natwerk is verantwoordelijk voor de begeleidende introductiecampagne en pay-off.
YoungCapital Next moet de kloof tussen het onderwijs en het bedrijfsleven dichten. In de campagne zien we een serie portretten van ambitieuze jongeren zien die worden klaargestoomd voor de toekomst. De portretten worden in samenwerking met outdoorexploitant Reality Outdoor landelijk uitgezet middels een wildplak- en abricampagne. De bijbehorende online filmserie moet vervolgens voor verdieping zorgen.
Rufus Ketting, creatief directeur bij Natwerk, laat weten: 'Met de juiste mentaliteit en goede begeleiding gaan er deuren voor je open. Ook de deur van de boardroom bij Nike of Airbnb. Daar willen we talent met deze campagne op voorselecteren.'
Deni Barisic, marketing manager bij YoungCapital, voegt daaraan toe: 'Veel jongeren weten inmiddels dat ze bij ons terecht kunnen voor bijbanen. Met onze nieuwe opleidingstak, waarbij talentontwikkeling centraal staat, focussen we op jongeren die een volgende carrièrestap willen maken.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- [column] De toekomst van strategie
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Leer emoties herkennen als waarschuwing tegen fraude
Laatste Nieuws
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

