Hans Kok en Wijnand van den Heuvel naar Qionly
- Bureaus
- 10 mei 2019 @ 11:00
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - Personalia
- 10 mei 2019 @ 11:00
- Redactie Contentmarketing
Qionly heeft zich versterkt met de komst van twee senior professionals. Hans Kok gaat bij het Amsterdamse marketingadviesbureau aan de slag als strategy director en Wijnand van den Heuvel (foto) als operations director.
De komst van het tweetal past in de nieuwe positionering van het bureau als marketingconsultancy, gespecialiseerd in 'value proposition design'. Onder het motto 'boardoom creatives' helpt Qionly organisaties en merken nieuwe wegen naar succes te vinden.
Hans Kok.
Frans de Vries, partner en managing director van Qionly, laat weten: 'We hebben nu een duidelijke en krachtige beschrijving van wat we eigenlijk al jaren doen. Ons werk voor de Rabobank, Interpolis en andere merken omvat ook communicatie, maar het gaat verder. We kijken naar product- en dienstontwikkeling, distributie, pricing, content en platformontwikkeling. In nauwe samenwerking met de klant en andere, complementaire bureaus zetten we onze creativiteit op een ander niveau in. Met de komst van Hans en Wijnand kunnen we daarin een nieuwe stap zetten.'
Hans Kok komt van Lukkien, waar hij werkzaam was als director concept & content. Daarvoor heeft hij als strategy director gewerkt bij bureaus als More, Lowe/DraftFCB en Y&R Amsterdam.
Wijnand van den Heuvel neemt verantwoordelijkheid voor de operationele gang van zaken bij Qionly. Vanuit zijn ervaring bij vooral digitaal georiënteerde bureaus als Clockwork en Greenberry gaat hij de organisatie en werkwijze van Qionly versterken.'
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

