Allianz Direct lanceert overgangscampagne

- Bureaus
- 5 aug 2019 @ 09:27
- 18484 x gelezen
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesZakelijkCommunicatie
- 5 aug 2019 @ 09:27
- 18484 x gelezen
- Lucas Boon
Online verzekeraar Allsecur heet nu Allianz Direct en daar hoort een overgangscampagne bij. Net als in eerdere campagnes spelen de goedlachse broers Tim en Tom Coronel de hoofdrol. Verantwoordelijk bureau is Alfred International.
Vorige week maakte Allsecur bekend verder te gaan onder de naam Allianz Direct. De online verzekeraar neemt hiermee de naam van moederbedrijf Allianz aan. Sinds de start in 2008 is Allsecur al onderdeel van Allianz. Allianz Direct blijft een aparte activiteit binnen de Allianz Group. De naam en huisstijl veranderen, maar het contract van de huidige Allsecur-klanten blijft hetzelfde.
Bekijk de campagne hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- tom coronel
- campagne
- overgangscampagne
- allianz direct
- verzekering
- alfred international
- online verzekeraar
- allsecur
- tim coronel
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Cannes Lions 2021: dit zijn de... 12-04-2021
- Grolsch lanceert 0.0-campagne12-04-2021
- Calamity Jane schiet stereotiep... 12-04-2021
- London Marathon Events vernieuwt merk 09-04-2021
- Duyvis strikt Ruben van der Meer en... 09-04-2021
- Campagne Rabobank: praat over geld 09-04-2021