Allianz Direct lanceert overgangscampagne

Allianz Direct lanceert overgangscampagne
  • Bureaus
  • 5 aug 2019 @ 09:27
  • 14811 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesZakelijkCommunicatie

Online verzekeraar Allsecur heet nu Allianz Direct en daar hoort een overgangscampagne bij. Net als in eerdere campagnes spelen de goedlachse broers Tim en Tom Coronel de hoofdrol. Verantwoordelijk bureau is Alfred International.

Vorige week maakte Allsecur bekend verder te gaan onder de naam Allianz Direct. De online verzekeraar neemt hiermee de naam van moederbedrijf Allianz aan. Sinds de start in 2008 is Allsecur al onderdeel van Allianz. Allianz Direct blijft een aparte activiteit binnen de Allianz Group. De naam en huisstijl veranderen, maar het contract van de huidige Allsecur-klanten blijft hetzelfde.

Bekijk de campagne hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken