MediaMonks fuseert met Influencer Marketing Agency
- Bureaus
- 12 aug 2019 @ 10:41
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - StrategieInfluencermarketing
- 12 aug 2019 @ 10:41
- Lucas Boon
S4 Capital kondigt vandaag aan dat digitaal productiebedrijf MediaMonks fuseert met Influencer Marketing Agency. De fusie moet MediaMonks versterken op het vlak van digitale marketing en het vermogen creëren om nieuwe doelgroepen te bereiken.
Op de foto v.l.n.r.: Maddie Raedts, Emilie Tabor en Anneke Schogt.
Influencer Marketing Agency werd in 2010 opgericht door Emilie Tabor en Maddie Raedts. In 2016 voegde Anneke Schogt zich als CEO bij het MT. Anno 2019 werken er 85 digital experts bij IMA. Het bureau werkt voor bedrijven als Microsoft, Heineken en Booking.com en beschikt naar eigen zeggen over een netwerk van 40.000 influencers wereldwijd.
Sir Martin Sorrel, chairman van S4 Capital (waar MediaMonks onder valt), laat weten: 'Influencer marketing is een belangrijk onderdeel van de digitale contentmarketingindustrie, waarvan ik verwacht dat het de komende drie jaar in groei alleen maar zal verdubbelen. Emilie, Maddie en Anneke zijn geweldige voorbeelden van vrouwelijke ondernemers die met succes bouwen aan digitale bedrijven.'
Met Victor Knaap.
Victor Knaap, CEO van MediaMonks, voegt daaraan toe: 'Bij het volwassen worden van de influencer marketing-industrie liep IMA voorop. Ik kijk ernaar uit om samen met dit team influencers onderdeel te laten worden van onze digitale marketing-strategie.'
Maddie Raedts, founder van IMA, zegt tot slot: 'Ik ben trots dat we onszelf vandaag onderdeel van de S4 Capital-familie mogen noemen. Ik hoop dat dit een voorbeeld is voor andere vrouwelijke ondernemers.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
- vrouw
- influencer marketing
- s4 capital
- victor knaap
- mediamonks
- martin sorrell
- influencer marketing agency
- ima
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nami lanceert campagne-initiatief #EchtMannelijk
- Zzuper lanceert campagne voor onverzekerde zelfstandigen
- Campagne zet trotse Hartmakers in beweging
- Eye Wish zet vakmanschap centraal in nieuwe campagne
- De Koffiejongens positioneren zich als buitenbeentje
- Heyoo.ai bouwt platform voor gepersonaliseerde authentieke...
Laatste Nieuws
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
- Closed on Monday opent lift voor... 15-09-2025
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes