MediaMonks fuseert met Influencer Marketing Agency

MediaMonks fuseert met Influencer Marketing Agency
  • Bureaus
  • 12 aug 2019 @ 10:41
  • 16298 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • StrategieInfluencermarketing

S4 Capital kondigt vandaag aan dat digitaal productiebedrijf MediaMonks fuseert met Influencer Marketing Agency. De fusie moet MediaMonks versterken op het vlak van digitale marketing en het vermogen creëren om nieuwe doelgroepen te bereiken.

Op de foto v.l.n.r.: Maddie Raedts, Emilie Tabor en Anneke Schogt.

Influencer Marketing Agency werd in 2010 opgericht door Emilie Tabor en Maddie Raedts. In 2016 voegde Anneke Schogt zich als CEO bij het MT. Anno 2019 werken er 85 digital experts bij IMA. Het bureau werkt voor bedrijven als Microsoft, Heineken en Booking.com en beschikt naar eigen zeggen over een netwerk van 40.000 influencers wereldwijd.

Sir Martin Sorrel, chairman van S4 Capital (waar MediaMonks onder valt), laat weten: 'Influencer marketing is een belangrijk onderdeel van de digitale contentmarketingindustrie, waarvan ik verwacht dat het de komende drie jaar in groei alleen maar zal verdubbelen. Emilie, Maddie en Anneke zijn geweldige voorbeelden van vrouwelijke ondernemers die met succes bouwen aan digitale bedrijven.'


Met Victor Knaap.

Victor Knaap, CEO van MediaMonks, voegt daaraan toe: 'Bij het volwassen worden van de influencer marketing-industrie liep IMA voorop. Ik kijk ernaar uit om samen met dit team influencers onderdeel te laten worden van onze digitale marketing-strategie.'

Maddie Raedts, founder van IMA, zegt tot slot: 'Ik ben trots dat we onszelf vandaag onderdeel van de S4 Capital-familie mogen noemen. Ik hoop dat dit een voorbeeld is voor andere vrouwelijke ondernemers.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie
Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken