Beter Bed: kwart Nederlanders slaapt slecht
- Bureaus
- 9 okt 2019 @ 10:30
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailOnderzoekCampagnes
- 9 okt 2019 @ 10:30
- Lucas Boon
Beddenwinkel Beter Bed zet zijn favoriete slaapproducten in de spotlights middels een omni-channel campagne, ontwikkeld door Today is Canday.
Veel Nederlanders slapen slecht, stelt Beter Bed. De cijfers liegen er niet om. Zo'n 2,9 miljoen mensen gaf vorig aan last van slaapproblemen te hebben, zo blijkt uit een recente CBS-gezondheidsenquête. 'Het zou zonde zijn om niets te doen met deze waardevolle kennis’, aldus een woordvoerder van Beter Bed.
Aanleiding genoeg voor de beddenfabrikant om zijn 16 beste slaapproducten extra onder de aandacht te brengen. De campagne zet de door klanten best beoordeelde producten onder één herkenbare noemer in de spotlights: de Beter Bed Favorieten. Deze favorieten moet en iedereen in staat stellen thuis 'een optimale slaapbeleving' te creëren. Beter Bed belooft de beste levertijd en de beste prijs, om zodoende drempels naar een fijne nachtrust zoveel mogelijk weg te nemen.
De campagne wordt uitgerold op de tv-zenders van Ster, Talpa en RTL. Daarnaast op radio: NPO, Radio 2, Qmusic, Radio10, 538, Veronica en SkyRadio. Ook worden er radio en out of home-uitingen in België ingezet. Plus online vertaling op de website van Beter Bed, Instagram en YouTube.
De collectie is verkrijgbaar in ruim 100 winkels in Nederland en België via deze website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
Laatste Nieuws
- Rijksoverheid lanceert campagne Man,... 05-11-2025
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

