The Flower Farm kiest voor Initiative

The Flower Farm kiest voor Initiative
  • Bureaus
  • 22 okt 2019 @ 10:12
  • 15393 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Klanten

The Flower Farm brengt zijn media-activiteiten onder bij mediabureau Initiative. Met het recent gelanceerde margarinemerk willen oprichters Marcel van Wing en Eric Bras hun steentje bijdragen aan een maatschappelijk thema, te weten het behoud van regenwoud.

Marcel van Wing, tevens ex-founding partner van reclamebureau Alfred, laat weten: 'We zijn eigenlijk een beetje de Tony's Chocolonely van de margarine categorie: een nieuw rebels merk dat lekkere margarine maakt, waarmee je kunt helpen de ontbossing tegen te gaan. Iedere seconde worden er 169 bomen vernietigd door onder meer de productie van palmolie. Ons motto luidt dan ook: Eat plants, not palm, please!'

Léonie Koning, CEO van Initiative, voegt daaraan toe: 'Duurzaamheid is actueler dan ooit tevoren en The Flower Farm speelt intrinsiek in op deze culturele aardverschuiving. Bij Initiative geloven we dat de meest succesvolle merken onderdeel zijn van de cultuur. Daarom ben ik enorm blij dat we voor dit schitterende merk mogen werken.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken