Tele2 houdt rekening met databundel gebruiker
- Bureaus
- 11 dec 2019 @ 11:38
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - VideoCampagnes
- 11 dec 2019 @ 11:38
- Lucas Boon
Tele2 lanceert samen met rapper Gotu Jim twee verschillende muziekvideoclips: Limited en Unlimited.
De Limited-video verbruikt zo min mogelijk data, de Unlimited-video is juist zo zwaar mogelijk gemaakt. Een groot verschil in resolutie en technieken dus, waarbij rekening gehouden wordt met wie er kijkt. De videoclips zijn onderdeel van de campagne 'FF Alles', ontwikkeld door Indie Amsterdam, rondom het Tele2 Unlimited-abonnement. Gotu Jim (22) is een aanstormend rapper die recent zijn debuutalbum 'Generation K' uitbracht onder Burning Fik, het platenlabel van Pepijn Lanen (ook bekend als Faberyayo).
Lanen is ook nauw betrokken bij de campagne. Hij laat weten: 'Het is een droom om te mogen samenwerken met mijn wunderkind en alleskunner Gotu Jim. Hij is de toekomst en de toekomst is Unlimited.'
Margaret Kreuger, manager brand & communication bij Tele2, voegt toe: 'We zijn altijd op zoek naar innovatieve en opvallende manieren om te laten zien hoe Unlimited je leven nog net wat leuker maakt. Deze campagne is weer typisch Tele2. Gotu Jim past daar perfect bij, net als in het verleden Roxeanne Hazes, Lil Kleine en Ronnie Flex.'
Bekijk de Unlimited-video hieronder (en Limited hier):
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- Nederland ervaart grootschalige uitvalscampagne
- ANWB Private Lease en Marktplaats winnen bij ADCE in Barcelona
- Herpositionering versterkt rol WTC Amsterdam
- OK Creative Agency lanceert €30K-startuppitch
Laatste Nieuws
- Opvallers over festivalmarketing... 25-11-2025
- ANWB brengt woonverzekeringen tot... 25-11-2025
- Van ‘gewoon beginnen’ tot... 25-11-2025
- Nominaties Gouden Zaag 2025 bekend24-11-2025
- Koepelcampagne bundelt strijd tegen... 24-11-2025
- Perk lanceert rebrand en... 24-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

