Tele2 houdt rekening met databundel gebruiker
- Bureaus
- 11 dec 2019 @ 11:38
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - VideoCampagnes
- 11 dec 2019 @ 11:38
- Lucas Boon
Tele2 lanceert samen met rapper Gotu Jim twee verschillende muziekvideoclips: Limited en Unlimited.
De Limited-video verbruikt zo min mogelijk data, de Unlimited-video is juist zo zwaar mogelijk gemaakt. Een groot verschil in resolutie en technieken dus, waarbij rekening gehouden wordt met wie er kijkt. De videoclips zijn onderdeel van de campagne 'FF Alles', ontwikkeld door Indie Amsterdam, rondom het Tele2 Unlimited-abonnement. Gotu Jim (22) is een aanstormend rapper die recent zijn debuutalbum 'Generation K' uitbracht onder Burning Fik, het platenlabel van Pepijn Lanen (ook bekend als Faberyayo).
Lanen is ook nauw betrokken bij de campagne. Hij laat weten: 'Het is een droom om te mogen samenwerken met mijn wunderkind en alleskunner Gotu Jim. Hij is de toekomst en de toekomst is Unlimited.'
Margaret Kreuger, manager brand & communication bij Tele2, voegt toe: 'We zijn altijd op zoek naar innovatieve en opvallende manieren om te laten zien hoe Unlimited je leven nog net wat leuker maakt. Deze campagne is weer typisch Tele2. Gotu Jim past daar perfect bij, net als in het verleden Roxeanne Hazes, Lil Kleine en Ronnie Flex.'
Bekijk de Unlimited-video hieronder (en Limited hier):
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers