Tele2 houdt rekening met databundel gebruiker
- Bureaus
- 11 dec 2019 @ 11:38
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - VideoCampagnes
- 11 dec 2019 @ 11:38
- Lucas Boon
Tele2 lanceert samen met rapper Gotu Jim twee verschillende muziekvideoclips: Limited en Unlimited.
De Limited-video verbruikt zo min mogelijk data, de Unlimited-video is juist zo zwaar mogelijk gemaakt. Een groot verschil in resolutie en technieken dus, waarbij rekening gehouden wordt met wie er kijkt. De videoclips zijn onderdeel van de campagne 'FF Alles', ontwikkeld door Indie Amsterdam, rondom het Tele2 Unlimited-abonnement. Gotu Jim (22) is een aanstormend rapper die recent zijn debuutalbum 'Generation K' uitbracht onder Burning Fik, het platenlabel van Pepijn Lanen (ook bekend als Faberyayo).
Lanen is ook nauw betrokken bij de campagne. Hij laat weten: 'Het is een droom om te mogen samenwerken met mijn wunderkind en alleskunner Gotu Jim. Hij is de toekomst en de toekomst is Unlimited.'
Margaret Kreuger, manager brand & communication bij Tele2, voegt toe: 'We zijn altijd op zoek naar innovatieve en opvallende manieren om te laten zien hoe Unlimited je leven nog net wat leuker maakt. Deze campagne is weer typisch Tele2. Gotu Jim past daar perfect bij, net als in het verleden Roxeanne Hazes, Lil Kleine en Ronnie Flex.'
Bekijk de Unlimited-video hieronder (en Limited hier):
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

