Tele2 houdt rekening met databundel gebruiker

Tele2 houdt rekening met databundel gebruiker
  • Bureaus
  • 11 dec 2019 @ 11:38
  • 18022 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • VideoCampagnes

Tele2 lanceert samen met rapper Gotu Jim twee verschillende muziekvideoclips: Limited en Unlimited.

De Limited-video verbruikt zo min mogelijk data, de Unlimited-video is juist zo zwaar mogelijk gemaakt. Een groot verschil in resolutie en technieken dus, waarbij rekening gehouden wordt met wie er kijkt. De videoclips zijn onderdeel van de campagne 'FF Alles', ontwikkeld door Indie Amsterdam, rondom het Tele2 Unlimited-abonnement. Gotu Jim (22) is een aanstormend rapper die recent zijn debuutalbum 'Generation K' uitbracht onder Burning Fik, het platenlabel van Pepijn Lanen (ook bekend als Faberyayo).

Lanen is ook nauw betrokken bij de campagne. Hij laat weten: 'Het is een droom om te mogen samenwerken met mijn wunderkind en alleskunner Gotu Jim. Hij is de toekomst en de toekomst is Unlimited.'

Margaret Kreuger, manager brand & communication bij Tele2, voegt toe: 'We zijn altijd op zoek naar innovatieve en opvallende manieren om te laten zien hoe Unlimited je leven nog net wat leuker maakt. Deze campagne is weer typisch Tele2. Gotu Jim past daar perfect bij, net als in het verleden Roxeanne Hazes, Lil Kleine en Ronnie Flex.'

Bekijk de Unlimited-video hieronder (en Limited hier):



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken