Lucky Day: om 19:00 uur weet je 't

  • Bureaus
  • 27 mei 2020 @ 11:01
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

In een nieuwe campagne richt kansspel Lucky Day (onderdeel van de Nederlandse Loterij) zijn pijlen op het spannendste moment van de dag: de trekkingsuitslag om 19:00 uur.

De campagne is ontwikkeld door digitaal bureau Dept in samenwerking met mediabureaus Mindshare en Greenhouse en wordt uitgerold via social media, online video, display en radio.

Dennis Hamakers, strateeg bij Dept, zegt: 'De pay-off '19:00 uur' is een nieuwe category entry point waarmee Lucky Day zich sterk positioneert in het brein van de doelgroep en een plek krijgt in het ritme van de spelers. Daarbij is het een boodschap die lekker makkelijk te onthouden is.'

Chris Römer, senior creatief bij Dept, vult aan: 'Om de boodschap te laden en het dagelijkse karakter te benadrukken, halen we de alledaagse dromen van de doelgroep naar boven. Niet per sé de grote clichés, maar denk aan die oldtimer die je altijd al wilde of je eigen vakantiehuisje aan zee.'

Tim van Dijk, campagne marketeer bij Lucky Day, voegt toe: 'Met deze scherpe pay-off en campagne verwachten we slim en snel terrein te veroveren in het hoofd van onze doelgroep als de spannendste loterij van Nederland.'



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken