Lucky Day: om 19:00 uur weet je 't
- Bureaus
- 27 mei 2020 @ 11:01
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 27 mei 2020 @ 11:01
- Lucas Boon
In een nieuwe campagne richt kansspel Lucky Day (onderdeel van de Nederlandse Loterij) zijn pijlen op het spannendste moment van de dag: de trekkingsuitslag om 19:00 uur.
De campagne is ontwikkeld door digitaal bureau Dept in samenwerking met mediabureaus Mindshare en Greenhouse en wordt uitgerold via social media, online video, display en radio.
Dennis Hamakers, strateeg bij Dept, zegt: 'De pay-off '19:00 uur' is een nieuwe category entry point waarmee Lucky Day zich sterk positioneert in het brein van de doelgroep en een plek krijgt in het ritme van de spelers. Daarbij is het een boodschap die lekker makkelijk te onthouden is.'
Chris Römer, senior creatief bij Dept, vult aan: 'Om de boodschap te laden en het dagelijkse karakter te benadrukken, halen we de alledaagse dromen van de doelgroep naar boven. Niet per sé de grote clichés, maar denk aan die oldtimer die je altijd al wilde of je eigen vakantiehuisje aan zee.'
Tim van Dijk, campagne marketeer bij Lucky Day, voegt toe: 'Met deze scherpe pay-off en campagne verwachten we slim en snel terrein te veroveren in het hoofd van onze doelgroep als de spannendste loterij van Nederland.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- De marketingtransfers van week 10, 2024
- Zwitserleven en Selmore lanceren een nieuw Zwitserleven-gevoel
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen: markt voor 'good food'...
- Voorjaarscampagne Hornbach zet lentegevoel centraal
- Gouden Loeki naar Hema en Hotel LAmour
- Praxis: ‘Van Grijs naar Groen’ is beter voor de kinderen
Laatste Nieuws
- Natwerk belooft totale creatieve... 19-03-2024
- [branded content] Mediahuis x Bever... 19-03-2024
- Albert Heijn, Praxis en Kruidvat elk... 18-03-2024
- Woedend wint Samsung Climate... 15-03-2024
- [interview] Merkexpert Van Leeuwen:... 15-03-2024
- De marketingtransfers van week 11,... 15-03-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing