Webton neemt Bam Raakt! over
- Bureaus
- 8 jun 2020 @ 14:42
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Overname
- 8 jun 2020 @ 14:42
- Sjaak Hoogkamer
Webton heeft creatief en strategisch bureau Bam Raakt! overgenomen. De overname zorgt voor een steviger positie van Webton als full-service digital agency.
Bovendien geeft de overname klanten van Bam! meer mogelijkheden bij hun (online) marketingactiviteiten.
Eind 2018 nam Webton al het Deldense bedrijf Twentse Storm over.
Rogier Lohuis, operationeel manager van Webton: ‘Afgelopen jaar hebben we als organisatie veel aandacht besteed aan samenwerking tussen de verschillende disciplines binnen Webton. Doordat we de kennis van onze creatieve-, technische- en dataspecialisten met elkaar combineren voegen we veel waarde toe voor onze klanten. Het klantenbestand van Bam! past naadloos bij onze organisatie en sluit aan bij onze plannen om ons verder te ontwikkelen.’
Thijs Nijhof en Corina Zwiers, eigenaren van Bam!: ‘We merkten dat ons pakket niet meer volledig aansloot bij de vraag van onze klanten. Onze wens om hen full-service te ondersteunen konden we niet langer waarmaken. Na bijna 10 jaar Bam! is het daarom voor ons tijd om het stokje over te dragen aan een partij die dit wel kan bieden voor onze klanten. Webton is in onze ogen de Bam!-plus partij waar we de lopende projecten met een goed gevoel zorgvuldig aan kunnen overdragen.’
Webton neemt geen personeel over van Bam!. Het Hengelose bedrijf Webton bestaat momenteel uit 25 professionals en viert aan het eind van dit jaar haar 20ste verjaardag.
Op de foto boven v.l.n.r. Ton Heerze (directeur Webton), Corina Zwiers (eigenaar Bam!), Rogier Lohuis (operationeel manager Webton) en Thijs Nijhof (eigenaar Bam!).
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
Laatste Nieuws
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
- Nederland ervaart grootschalige... 18-11-2025
- Ruilen? Niet bij deze bon18-11-2025
- Nederland blijkt liever dan gedacht... 18-11-2025
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

