WW: weg met de lockdown kilo's

WW: weg met de lockdown kilo's
  • Bureaus
  • 9 sep 2020 @ 15:14
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Campagnes

WW (voorheen Weight Watchers) heeft een nieuwe campagne gelanceerd om mensen van hun lockdown kilo’s af te helpen en om weer in een normaal leefritme te komen. Fightclub tekende voor de strategie en creatie.

Volgens WW kent iedereen dat gevoel om na de vakantie of na de feestdagen weer terug in je gezonde leefritme te komen. En na de lockdown in verband met Covid19 is dat niet anders. Speciaal daarvoor heeft WW (voorheen Weight Watchers) een programma ontwikkeld dat naar eigen zeggen  een oplossing biedt. Met het concept ‘Lekker in het ritme’ laat WW zien dat je je met het ‘mijnWW’ programma snel een gezonde lifestyle eigen maakt. ‘Een ritme van gezonder leven, je goed voelen, en plezier hebben in het leven,’ aldus Rochelle van Dinter, Creative bij Fightclub.

WW lanceert nieuwe campagne tegen de coronakilo's en laat Witzenhausen mensen de weg wijzen naar gezond leefritme

WW gaat met de campagne op tv en online. Fightclub is inmiddels al geruime periode verantwoordelijk voor de campagnes van WW en ook de nieuwe campagne is gecreëerd in samenwerking met hen. De nieuwe volledig geïntegreerde campagne rondom de thematiek “Lekker in het ritme” is te zien in Nederland en België. Voor Nederland is er wederom gekozen voor een samenwerking met presentatrice Miljuschka Witzenhausen en voor België roept oud-tennisster Sabine Appelmans iedereen op om in deze tijd weer wat meer structuur toe te laten.

Stephane de Weerdt, head of marketing WW Benelux legt uit: ‘Gezondheid is natuurlijk een groot thema vandaag de dag. Met de herfst voor de deur is het weer tijd voor wat meer routine en regelmaat. Dit najaar hebben we een positief ritme nodig en het gevoel dat we weer mogen genieten.’ Naast de tvc zijn er 24 verschillende online uitingen. Via o.a. social media helpt WW daarbij iedereen weer in het ritme te komen met relevante content en tips.

Credits

Bureau: Fightclub

Merk: WW, Weightwatchers heruitgevonden

Verantwoordelijk bij klant: Stephane de Weerdt, Hazel Goesaert, Levi Parent

Account: Annemiek Vroon

Strategie: Irene Trimp, Sander van der Hagen

Creatie: Rochelle van Dinter, Nicole Trines, Hans van Mook, Tom Zwarts

Productie: Wenneker Amsterdam

Regie: Daphne van de Berg



Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken