WW: weg met de lockdown kilo's
- Bureaus
- 9 sep 2020 @ 15:14
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 9 sep 2020 @ 15:14
- Sjaak Hoogkamer
WW (voorheen Weight Watchers) heeft een nieuwe campagne gelanceerd om mensen van hun lockdown kilo’s af te helpen en om weer in een normaal leefritme te komen. Fightclub tekende voor de strategie en creatie.
Volgens WW kent iedereen dat gevoel om na de vakantie of na de feestdagen weer terug in je gezonde leefritme te komen. En na de lockdown in verband met Covid19 is dat niet anders. Speciaal daarvoor heeft WW (voorheen Weight Watchers) een programma ontwikkeld dat naar eigen zeggen een oplossing biedt. Met het concept ‘Lekker in het ritme’ laat WW zien dat je je met het ‘mijnWW’ programma snel een gezonde lifestyle eigen maakt. ‘Een ritme van gezonder leven, je goed voelen, en plezier hebben in het leven,’ aldus Rochelle van Dinter, Creative bij Fightclub.
WW lanceert nieuwe campagne tegen de coronakilo's en laat Witzenhausen mensen de weg wijzen naar gezond leefritme
WW gaat met de campagne op tv en online. Fightclub is inmiddels al geruime periode verantwoordelijk voor de campagnes van WW en ook de nieuwe campagne is gecreëerd in samenwerking met hen. De nieuwe volledig geïntegreerde campagne rondom de thematiek “Lekker in het ritme” is te zien in Nederland en België. Voor Nederland is er wederom gekozen voor een samenwerking met presentatrice Miljuschka Witzenhausen en voor België roept oud-tennisster Sabine Appelmans iedereen op om in deze tijd weer wat meer structuur toe te laten.
Stephane de Weerdt, head of marketing WW Benelux legt uit: ‘Gezondheid is natuurlijk een groot thema vandaag de dag. Met de herfst voor de deur is het weer tijd voor wat meer routine en regelmaat. Dit najaar hebben we een positief ritme nodig en het gevoel dat we weer mogen genieten.’ Naast de tvc zijn er 24 verschillende online uitingen. Via o.a. social media helpt WW daarbij iedereen weer in het ritme te komen met relevante content en tips.
Credits
Bureau: Fightclub
Merk: WW, Weightwatchers heruitgevonden
Verantwoordelijk bij klant: Stephane de Weerdt, Hazel Goesaert, Levi Parent
Account: Annemiek Vroon
Strategie: Irene Trimp, Sander van der Hagen
Creatie: Rochelle van Dinter, Nicole Trines, Hans van Mook, Tom Zwarts
Productie: Wenneker Amsterdam
Regie: Daphne van de Berg
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt blaast iconische pay-off nieuw leven in
- Hornbach start najaarscampagne 'Geen project zonder tegenslag'
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Voedingscentrum gaat ‘eetdrammen’ tegen
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
Laatste Nieuws
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
- Initiative en Yune winnen... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes