Funda kiest voor XXS
- Bureaus
- 15 apr 2021 @ 08:19
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Klanten
- 15 apr 2021 @ 08:19
- Lucas Boon
Huizenwebsite Funda heeft voor XXS gekozen om zijn merkstrategie en -campagnes voor zowel de B2B- als B2C-markt te ontwikkelen. Aan deze keuze ging een pitch vooraf. Het eerste werk van de hand van XXS wordt deze zomer verwacht.
De huizenmarktplaats, met naar eigen zeggen 78 miljoen bezoekers per maand, spreekt de ambitie uit om uit te groeien tot 'een breder platform'. In het komende jaar moeten er meer functionaliteiten en content worden toegevoegd die makelaars en consumenten beter faciliteert in het koop- en verkoopproces. Met de uitbreiding van zijn dienstverlening is Funda toe aan een vernieuwde merkstrategie, en XXS moet daarin ondersteunen.
Een beetje wereldberoemd
Quintin Schevernels, CEO van Funda, zegt: 'Ondanks dat Funda in Nederland een beetje wereldberoemd is, voelden we de urgentie om vanuit onze nieuwe strategie ook onze positionering naar zowel consumenten als makelaar serieus tegen het licht te houden en te vernieuwen. XXS heeft ons in hun pitch kunnen overtuigen daar de geschikte partner voor te zijn.'
Piet Hein Smit, oprichter van XXS, vult aan: 'We vinden het een grote eer om voor Funda te mogen werken. Het bekendste woningplatform is in de afgelopen twintig jaar onlosmakelijk onderdeel van ons leven geworden. Op basis van de pitch hebben we met het voltallige Funda-team een vliegende start kunnen maken, en dat belooft veel goeds voor de toekomstige samenwerking.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing