Funda kiest voor XXS
- Bureaus
- 15 apr 2021 @ 08:19
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Klanten
- 15 apr 2021 @ 08:19
- Lucas Boon
Huizenwebsite Funda heeft voor XXS gekozen om zijn merkstrategie en -campagnes voor zowel de B2B- als B2C-markt te ontwikkelen. Aan deze keuze ging een pitch vooraf. Het eerste werk van de hand van XXS wordt deze zomer verwacht.
De huizenmarktplaats, met naar eigen zeggen 78 miljoen bezoekers per maand, spreekt de ambitie uit om uit te groeien tot 'een breder platform'. In het komende jaar moeten er meer functionaliteiten en content worden toegevoegd die makelaars en consumenten beter faciliteert in het koop- en verkoopproces. Met de uitbreiding van zijn dienstverlening is Funda toe aan een vernieuwde merkstrategie, en XXS moet daarin ondersteunen.
Een beetje wereldberoemd
Quintin Schevernels, CEO van Funda, zegt: 'Ondanks dat Funda in Nederland een beetje wereldberoemd is, voelden we de urgentie om vanuit onze nieuwe strategie ook onze positionering naar zowel consumenten als makelaar serieus tegen het licht te houden en te vernieuwen. XXS heeft ons in hun pitch kunnen overtuigen daar de geschikte partner voor te zijn.'
Piet Hein Smit, oprichter van XXS, vult aan: 'We vinden het een grote eer om voor Funda te mogen werken. Het bekendste woningplatform is in de afgelopen twintig jaar onlosmakelijk onderdeel van ons leven geworden. Op basis van de pitch hebben we met het voltallige Funda-team een vliegende start kunnen maken, en dat belooft veel goeds voor de toekomstige samenwerking.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers