Lebara lanceert nieuwe campagne Doen!
- Bureaus
- 22 jun 2021 @ 13:44
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Commercials
- 22 jun 2021 @ 13:44
- Ryan Baij
Mobiele provider Lebara start een nieuwe campagne met de naam ‘Doen!’. De campagne is van de hand van creatief bureau Natwerk.
De eerste commercial uit deze reeks beleefde op 21 juni zijn première. In de nieuwe commercials maakt het publiek kennis met life hacker Peter. Hij leidt een slim leven, regelt altijd de beste deals en vindt overal de voordelen van. Om dit te onderstrepen zit Peter in een zelfgemaakte zandstoel (zie foto artikel) en dus niet op de strandstoelen daarachter die gehuurd moet worden.
Doen! is het vervolg op de eerdere ‘niet te stoppen’ campagne van Lebara die zich vooral focuste op een jonge doelgroep die vrij wil zijn. Na het succes van deze campagnes gaat Lebara door met het aanspreken van een bredere doelgroep waarbij de focus als altijd op voordeel en vrijheid ligt. Gekoppeld aan de commercials wordt de campagne ook uitgerold op social, out-of-home, radio en online.
Eelco Gijze, Marketing & Sales Director van Lebara: ‘Met onze nieuwe campagne ‘Doen!’ hebben we iets neergezet met hetzelfde gevoel voor aanpakken dat al sinds de oprichting kenmerkend is voor Lebara. Voordeel en vrijheid, voor iedereen die daarvoor open staat. Met een duidelijke call to action: Doen!’
Thijs van der Lee, creative lead bij Natwerk kon zich vinden in de boodschap van Lebara. ‘Het voordeel en de voorwaarden van Lebara zijn zo aantrekkelijk, dat het merk geen vage metaforen of ingewikkelde storylines nodig heeft. Met Doen! vertellen we in heldere taal, die de doelgroep begrijpt, waar Lebara voor staat en wat het product voor je doet. Duidelijk en opvallend. Met de nieuwe propositie hebben we het merk nog sterker neergezet en de brand assets daarbij aangescherpt.’
De eerste reclame uit de reeks is hier te zien.
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing