Lubbers De Jong versterkt team met drie aanwinsten
- Bureaus
- 21 sep 2021 @ 10:38
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Nieuwkomers
- 21 sep 2021 @ 10:38
- Ryan Baij
Lubbers De Jong (LDJ) breidt het team uit met drie nieuwe teamleden. Het Amsterdamse bureau dat zich specialiseert in pr, marketingcommunicatie en online marketing voor organisaties in tech en innovatie verwelkomt Mark van Gemeren, Milan de Wijs en Stan Doodeman.
Recent startte LDJ samenwerkingen met zeven nieuwe klanten die actief zijn in tech en innovatie. Daardoor blijft LDJ groeien en is het op zoek naar nieuw talent. Dit talent kan zich volledig storten op onder meer de positionering en de groei van innoverende scaleups als Shypple en Trengo, digital transformers als Xebia of inspirerende businessconcepten als Honeypot, het Europese banenplatform voor developers, die recent zijn aangesloten als klant van LDJ.
Mark van Gemeren (31) komt van Omnicom PR Group en wordt aangesteld als senior pr-strateeg / account director. Hij heeft ervaring in het opzetten van pr-, communicatie- en contentstrategieën voor technologiebedrijven. ‘Pr en marketing zijn onmisbare onderdelen van een geslaagde innovatie. LDJ beschikt over waanzinnig veel potentie om de meest innovatieve organisaties verder te helpen op dit gebied. Ik ben blij dat ik daar onderdeel van kan worden.’
Milan de Wijs (31) komt over van Edelman en start in de rol van medior pr-strateeg / account manager. Met een achtergrond in copywriting, marketing en strategie gaat hij bijdragen aan het uitbouwen van Lubbers de Jong. ‘Ik zie enorm veel kansen in de tech- en innovatiesector en denk dat er bij LDJ een team staat waarmee we nu en in de toekomst hét bureau kunnen zijn voor bedrijven in deze markt.’
Stan Doodeman (24) is aangesteld als junior pr-strateeg. Tijdens het afronden van zijn studie Communicatiewetenschap aan de UvA heeft hij een grote belangstelling voor pr en technologie aangewakkerd. ‘LDJ is een geweldige plek om mij persoonlijk te ontwikkelen, het vakgebied te leren kennen en nieuwe vaardigheden op te doen om zo van toegevoegde waarde te zijn voor deze ambitieuze en talentvolle organisatie.’
Gijs Toxopeus, Client & Operations Director bij LDJ is blij met zijn aanwinsten: ‘Wij zijn erg verheugd dat Mark, Milan en Stan hebben besloten om samen met LDJ impact te gaan maken voor onze klanten. Zij brengen belangrijke skills met zich mee om de marketing- en communicatieactiviteiten van onze klanten verder uit te breiden en te versterken. Er staan prachtige uitdagingen voor ze klaar en ik heb er alle vertrouwen in dat ze daar een belangrijke rol in gaan vervullen.’
Foto: Stan Doodeman, Mark van Gemeren en Milan de Wijs (v.l.n.r.)
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Leer emoties herkennen als waarschuwing tegen fraude
Laatste Nieuws
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

