Nieuwe tv-campagne investeringsfonds Meewind

Nieuwe tv-campagne investeringsfonds Meewind
  • Bureaus
  • 24 sep 2021 @ 18:44
  • 17841 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Investeringsfonds Meewind is terug op tv met een nieuwe campagne: Waarde creëren voor jezelf en de wereld. Met de campagne, ontwikkeld door GUC Agency, wil het investeringsfonds particuliere beleggers laten zien dat het altijd verstandig is om te kiezen voor duurzaamheid.

12.000 particuliere beleggers

Meewind maakt volgens GUC een stormachtige groei door. In de afgelopen drie jaar verdubbelde het aantal particuliere beleggers van 6.000 naar 12.000 en samen hebben die ruim 280 miljoen euro geïnvesteerd in 50 duurzame-energieprojecten. Omdat de redenen om te beleggen heel uiteenlopend zijn spreekt Meewind in de campagne drie verschillende typen beleggers specifiek aan op hun persoonlijke beleggingsdoel en -voordeel. Zo is er een commercial voor mensen, die voor zichzelf of voor hun partner beleggen, een commercial voor mensen die voor hun kinderen of kleinkinderen beleggen en een voor de zakelijke beleggers.

Duurzaamheid is altijd een verstandige keuze

Jurjen Algra, Commercieel Directeur Meewind: ‘Steeds meer mensen zijn op zoek naar alternatieve opties nu hun spaargeld op een bankrekening niet meer rendeert. Met de nieuwe tv-campagne willen we deze doelgroep laten zien dat, wat de reden om geld opzij te leggen ook is, het altijd verstandig is om te kiezen voor duurzaamheid. Door te kiezen voor Meewind hebben ze de garantie dat hun vermogen honderd procent wordt geïnvesteerd in groene en rendabele projecten, die waarde creëren voor henzelf en de wereld om hen heen.’

Credits

Opdrachtgever: Meewind

Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Jurjen Algra, Lynn Harsveld

Bureau: GUC Agency       

Strategie: Jurgen Retra

Creatie: Roel Verhoeven, Oscar Polak

Account: Coen Ruseler

Regisseur: Wouter Stoter

Productiemaatschappij: New Amsterdam

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken