Nieuwe tv-campagne investeringsfonds Meewind
- Bureaus
- 24 sep 2021 @ 18:44
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 24 sep 2021 @ 18:44
- Sjaak Hoogkamer
Investeringsfonds Meewind is terug op tv met een nieuwe campagne: Waarde creëren voor jezelf en de wereld. Met de campagne, ontwikkeld door GUC Agency, wil het investeringsfonds particuliere beleggers laten zien dat het altijd verstandig is om te kiezen voor duurzaamheid.
12.000 particuliere beleggers
Meewind maakt volgens GUC een stormachtige groei door. In de afgelopen drie jaar verdubbelde het aantal particuliere beleggers van 6.000 naar 12.000 en samen hebben die ruim 280 miljoen euro geïnvesteerd in 50 duurzame-energieprojecten. Omdat de redenen om te beleggen heel uiteenlopend zijn spreekt Meewind in de campagne drie verschillende typen beleggers specifiek aan op hun persoonlijke beleggingsdoel en -voordeel. Zo is er een commercial voor mensen, die voor zichzelf of voor hun partner beleggen, een commercial voor mensen die voor hun kinderen of kleinkinderen beleggen en een voor de zakelijke beleggers.
Duurzaamheid is altijd een verstandige keuze
Jurjen Algra, Commercieel Directeur Meewind: ‘Steeds meer mensen zijn op zoek naar alternatieve opties nu hun spaargeld op een bankrekening niet meer rendeert. Met de nieuwe tv-campagne willen we deze doelgroep laten zien dat, wat de reden om geld opzij te leggen ook is, het altijd verstandig is om te kiezen voor duurzaamheid. Door te kiezen voor Meewind hebben ze de garantie dat hun vermogen honderd procent wordt geïnvesteerd in groene en rendabele projecten, die waarde creëren voor henzelf en de wereld om hen heen.’
Credits
Opdrachtgever: Meewind
Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Jurjen Algra, Lynn Harsveld
Bureau: GUC Agency
Strategie: Jurgen Retra
Creatie: Roel Verhoeven, Oscar Polak
Account: Coen Ruseler
Regisseur: Wouter Stoter
Productiemaatschappij: New Amsterdam
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
- Kruidvat kiest Ace voor social mediastrategie
Laatste Nieuws
- 'We zetten grote stappen in onze... 14-07-2025
- Fems On Fire doorbreekt stilte rond... 14-07-2025
- Breaker bevrijdt GIF-helden met... 14-07-2025
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers