Rijksoverheid kiest voor Voxx voor (web)redactie
- Bureaus
- 29 sep 2021 @ 09:33
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 29 sep 2021 @ 09:33
- Michiel van Zaane
Voxx Content in Context is na een aanbestedingsprocedure door Dienst Publiek en Communicatie (DPC) namens de Rijksoverheid geselecteerd voor de raamovereenkomst (web)redactie advies en uitvoering. De raamovereenkomst start op 1 oktober.
‘Deze selectie is voor ons fantastisch nieuws die volledig past bij onze specifieke dienstverlening op het gebied van complexe en maatschappelijke vraagstukken’, stelt Voxx-directeur Lennart van der Eerden. DPC (onderdeel van het ministerie van Algemene Zaken) is dé schakel tussen de Rijksoverheid en het publiek. Ze zorgen als rijksbrede partner voor overheidscommunicatie waarin mensen centraal staan. Onder meer via verschillende raamovereenkomsten. De nieuwe raamoverkomst ‘(Web)redactie advies en uitvoering’ richt zich specifiek op het verzorgen van advies over, ondersteuning bij en de uitvoering van (web)redactie voor diverse middelen en kanalen. Ook het beheer van social, online en offline media en middelen valt hieronder. Onder de raamovereenkomst vallen alle ministeries plus diverse uitvoeringsorganisatie, inspecties en diensten.
Foto: v.l.n.r. Lennart van der Eerden (directeur Voxx), Bonneke Weber (creative & marketing director Voxx), Kristel Dirkx (directeur DPC).
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

