Valentijn Spek nieuwe Head of Strategy bij Wayne Parker Kent

  • Bureaus
  • 4 mei 2022 @ 14:36
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Vanaf 1 mei 2022 is Valentijn Spek de nieuwe Head of Strategy van Wayne Parker Kent. Spek wordt onderdeel van het managementteam van het bureau.

Spek werkte de afgelopen vier jaar voor Dept als Strategy Lead. Daarvoor was hij werkzaam bij o.a. McCann, FCB en Universal Media. In totaal neemt hij ruim twintig jaar ervaring mee als strateeg op het gebied van activaties, digitaal, branding en media. Bij Universal was hij verantwoordelijk voor alle Coca Cola-merken. Overige accounts waar hij in het verleden voor werkte zijn Nestlé, L’Oreal, Univé, Unilever, Fitbit, Randstad en Beiersdorf.

‘Zijn brede ervaring past naadloos binnen onze toekomstplannen en ik ben ervan overtuigd dat hij een veelbelovende aanwinst is voor ons bureau’ volgens Daan Zoetmulder, Managing Director bij Wayne Parker Kent.
‘Ik heb enorm veel zin om bij Wayne Parker Kent aan de slag te gaan. Uit de gesprekken met Daan bleek al snel dat we een vergelijkbare visie op de rol van content en reclame hebben. Dat en de plannen die er liggen voor de komende jaren maken dat ik uitkijk naar deze nieuwe rol en de impact die ik kan maken op het bureau en de klanten’ vult Spek aan.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken