Valentijn Spek nieuwe Head of Strategy bij Wayne Parker Kent
- Bureaus
- 4 mei 2022 @ 14:36
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 4 mei 2022 @ 14:36
- Michiel van Zaane
Vanaf 1 mei 2022 is Valentijn Spek de nieuwe Head of Strategy van Wayne Parker Kent. Spek wordt onderdeel van het managementteam van het bureau.
Spek werkte de afgelopen vier jaar voor Dept als Strategy Lead. Daarvoor was hij werkzaam bij o.a. McCann, FCB en Universal Media. In totaal neemt hij ruim twintig jaar ervaring mee als strateeg op het gebied van activaties, digitaal, branding en media. Bij Universal was hij verantwoordelijk voor alle Coca Cola-merken. Overige accounts waar hij in het verleden voor werkte zijn Nestlé, L’Oreal, Univé, Unilever, Fitbit, Randstad en Beiersdorf.
‘Zijn brede ervaring past naadloos binnen onze toekomstplannen en ik ben ervan overtuigd dat hij een veelbelovende aanwinst is voor ons bureau’ volgens Daan Zoetmulder, Managing Director bij Wayne Parker Kent.
‘Ik heb enorm veel zin om bij Wayne Parker Kent aan de slag te gaan. Uit de gesprekken met Daan bleek al snel dat we een vergelijkbare visie op de rol van content en reclame hebben. Dat en de plannen die er liggen voor de komende jaren maken dat ik uitkijk naar deze nieuwe rol en de impact die ik kan maken op het bureau en de klanten’ vult Spek aan.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing