Valentijn Spek nieuwe Head of Strategy bij Wayne Parker Kent
- Bureaus
- 4 mei 2022 @ 14:36
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 4 mei 2022 @ 14:36
- Michiel van Zaane
Vanaf 1 mei 2022 is Valentijn Spek de nieuwe Head of Strategy van Wayne Parker Kent. Spek wordt onderdeel van het managementteam van het bureau.
Spek werkte de afgelopen vier jaar voor Dept als Strategy Lead. Daarvoor was hij werkzaam bij o.a. McCann, FCB en Universal Media. In totaal neemt hij ruim twintig jaar ervaring mee als strateeg op het gebied van activaties, digitaal, branding en media. Bij Universal was hij verantwoordelijk voor alle Coca Cola-merken. Overige accounts waar hij in het verleden voor werkte zijn Nestlé, L’Oreal, Univé, Unilever, Fitbit, Randstad en Beiersdorf.
‘Zijn brede ervaring past naadloos binnen onze toekomstplannen en ik ben ervan overtuigd dat hij een veelbelovende aanwinst is voor ons bureau’ volgens Daan Zoetmulder, Managing Director bij Wayne Parker Kent.
‘Ik heb enorm veel zin om bij Wayne Parker Kent aan de slag te gaan. Uit de gesprekken met Daan bleek al snel dat we een vergelijkbare visie op de rol van content en reclame hebben. Dat en de plannen die er liggen voor de komende jaren maken dat ik uitkijk naar deze nieuwe rol en de impact die ik kan maken op het bureau en de klanten’ vult Spek aan.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation