Domino's wil je oude sneakers (en nieuw personeel)
- Bureaus
- 23 aug 2022 @ 13:25
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 23 aug 2022 @ 13:25
- Michiel van Zaane
Het vinden van personeel blijft een uitdaging. Daarom komt Domino’s met een opvallende wervingscampagne gericht op Gen Z: solliciteer met je oude sneakers én maak kans op limited edition Domino’s sneakers voor een frisse start van je nieuwe baan.
Met de wervingscampagne ‘New Kicks, Fresh start’, bedacht door social bureau Somention, zet Domino’s letterlijk een stap richting de doelgroep: Gen Z. Voor deze generatie is helemaal jezelf kunnen zijn één van de belangrijkste redenen bij de keuze voor een nieuwe (bij)baan. De limited edition sneaker die nieuwe medewerkers kunnen winnen, Air Jordan 1 High, is speciaal voor Domino’s ontworpen door Vijz Bespokes.
Vivian Kowalski, Creative Director bij Somention: ‘We benaderen onze doelgroep via Instagram, TikTok en Snapchat met content die perfect aansluit op hun interesses. We weten dat Gen Z ontzettend geïnteresseerd is in fashion en exclusiviteit. Via deze weg laten we zien dat Domino’s dicht bij haar doelgroep staat en precies weet wat er in hun wereld speelt. Want als jij je kunt identificeren met je aankomende werkgever, is de kans een stuk groter dat je hier gaat solliciteren.’
Casper Mooyman, Head of Marketing bij Domino’s Nederland, vertelt: ‘We zien onze medewerkers vaak goed uitpakken met opvallende schoenen onder hun kenmerkende Domino’s outfit. Het is een verlengde van hun identiteit. Door juist de schoenen in de spotlights te zetten, willen we benadrukken hoe belangrijk we het vinden dat je bij Domino’s helemaal jezelf kunt zijn.'
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing