Natwerk nieuwe creatieve partner van Dirk
- Bureaus
- 17 aug 2022 @ 14:53
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 17 aug 2022 @ 14:53
- Michiel van Zaane
Natwerk is het nieuwe creatieve bureau van Dirk van den Broek. Na eerder samen een een aantal losse arbeidsmarktcampagnes te hebben opgezet wordt het Amsterdamse bureau nu de vaste creatieve partner voor de supermarktketen.
Marcel Huizing, algemeen directeur van Dirk van den Broek over de samenwerking: ‘Natwerk is echt creatief, denkt buiten de gebaande paden en pakt zaken, net als wij bij Dirk, nét even anders aan. Dat past dus perfect. Zeker in tijden waarin we moeten laten zien dat mensen op Dirk kunnen rekenen en we boodschappen voor iedereen betaalbaar willen houden.’
De start van de samenwerking met Natwerk volgt kort op de bekendmaking dat Dirk is gestopt met TV-reclames. Sinds 1 juni is de discountformule niet meer op TV terug te vinden. De reden daarvoor is dat Dirk zegt in deze tijd alles op alles te willen zetten om boodschappen voor iedereen betaalbaar te houden. Daar passen grote budgetten voor TV-reclames en zendtijd op dit moment niet bij. Daarom zoekt Dirk naar campagnes die op een andere manier zichtbaarheid creëren.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing