Uitbreiding voor Ovide Agency in de Benelux
- Bureaus
- 5 okt 2022 @ 10:29
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 5 okt 2022 @ 10:29
- Michiel van Zaane
PR-bureau Ovide Agency verwelkomt vier nieuwe consultants in de Benelux. Samantha Lakker, Leonie Willems, Josje van Engelen en Heleen Veldkamp zijn aan de slag gegaan bij Ovide.
Het van oorsprong Nederlandse PR-bureau opende begin dit jaar onder leiding van Dorien Cox een kantoor in Antwerpen om zo de volledige Benelux markt te bedienen. Met de recente uitbreiding bestaat Ovide inmiddels uit een team van zestien professionals dat onder andere werkt voor Netflix, Just Eat Takeaway.com, Swapfiets en Meta.
Samantha Lakker (25) werkte eerder bij PR-bureau Pressure aan campagnes voor merken als Lelo, Kinderpostzegels, Het Actiefonds en Leonardo Hotels. Daarvoor was ze als freelance journalist onder andere werkzaam als interim producer en redacteur voor het vrouwenweekblad Viva.
Leonie Willems (26) deed de afgelopen jaren een eerste ervaring op als copywriter, social media specialist en communicatiemedewerker bij Belgische bedrijven uit uiteenlopende sectoren: van een reclamebureau tot de Nationale Kamer van Gerechtsdeurwaarders.
Josje van Engelen (27) is afgestudeerd aan de School voor Journalistiek. Ze werkte voordat ze de overstap maakte naar bureauzijde als redacteur bij Koffietijd, freelance journalist en was verantwoordelijk voor de social media kanalen van verschillende horecazaken.
Heleen Veldkamp (24) is een bekende van Ovide Agency, en heeft haar sporen verdiend tijdens haar afstudeerstage bij het PR-bureau. Ze heeft communicatie gestudeerd aan de Hogeschool Utrecht en wist haar stagecontract om te wisselen voor een fulltime baan als PR consultant.
Foto: V.l.n.r. Samantha Lakker, Heleen Veldkamp en Josje van Engelen.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Leer emoties herkennen als waarschuwing tegen fraude
Laatste Nieuws
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

