Mepal wil naamsbekendheid in Duitsland vergroten

  • Bureaus
  • 6 jan 2023 @ 11:32
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Het Nederlandse merk Mepal, dat (kunststof) consumentenproducten op het gebied van eten en drinken maakt, wil haar naamsbekendheid in Duitsland vergroten en heeft Woedend! Creative Agency gevraagd een online campagne te ontwikkelen.

De campagne, die gemaakt is voor Instagram, Facebook, YouTube en Pinterest, is gericht op moeders en jonge vrouwen met een actieve levensstijl. Het Nederlandse design is volgens Mepal een onderscheidende factor ten opzichte van de ‘conservatieve’ Duitse marktleiders in eet- en drink producten van duurzaam kunststof. In de verschillende uitingen spelen de Mepal waterfles, lunchbox en lunchpot dan ook een belangrijke bijrol. De campagne probeert een goed gevoel op te wekken met als centrale vraag ‘Wie ist dein Heute? / Hoe is jouw vandaag?’. De vraag verwijst naar de momenten gedurende de dag waarop je Mepal-producten zou kunnen gebruiken.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken