Campagne benadrukt belang van keuze deuren

Campagne benadrukt belang van keuze deuren
  • Bureaus
  • 29 mrt 2023 @ 13:44
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Austria Deuren van familiebedrijf Koninklijke Dekker (Hout), lanceert haar eerste campagne met als motto ‘Austria Deuren. Kies je voor het leven’. De campagne wil consumenten overtuigen dat de keuze van een deur een wereld van verschil kan maken.

Austria Deuren heeft een serie TVC’s en socials ontwikkeld waarin te zien is hoe personen last hebben van de verkeerd gekozen deuren. Vervolgens worden ze meegenomen door Harry (dé Austria-man) naar het moment dat zij ooit hun deur kozen en zo laat hij zien waar het fout is gegaan. Uiteindelijk wordt de oplossing gepresenteerd: de nieuwe Austria Deur. De campagne is ontwikkeld door Natwerk

Eerder bedacht het bureau een PR activatie rondom ‘Het Kleinste Showroompje’, waarbij bouwtoiletten werden omgebouwd tot Austria-showrooms. Op deze manier konden bouwers de deuren van dichtbij bekijken en alle details rustig bestuderen. De actie werd vastgelegd en de content werd gedeeld met de media en hun eigen sociale kanalen.

Austria Deuren wil met deze campagne de consumenten inspireren en laten zien dat deuren ook een belangrijk onderdeel van het interieur zijn. De campagne is te zien op verschillende kanalen en wordt ondersteund door online en offline advertenties.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken