Morgenfrisk start Frisk Agency

Morgenfrisk start Frisk Agency
  • Bureaus
  • 20 mrt 2023 @ 12:23
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Drie jaar na het lanceren van ‘the in-housing company’ Morgenfrisk starten Nathalie Peters en Marc Gooijer een tweede bedrijf: digitaal marketingbureau Frisk Agency.

Met dit bureau gaan de ondernemers zich specifiek richten op de mkb-sector. De uitbreiding is naar eigen zeggen ‘een reactie op de toenemende vraag van bedrijven uit het midden- en kleinbedrijf naar begeleiding bij hun digitale transformatie.’

Peters: ‘De vraag vanuit de mkb-sector wijkt af van onze propositie vanuit Morgenfrisk. Het mkb is een totaal andere doelgroep. Voor velen van hen is in-housing (nog) te ver weg. De online marketingambities zijn net zo groot, maar de wijze waarop zij ondersteund moeten worden, vereist een compleet andere aanpak.’

Gooijer vult aan: ‘Door onze jarenlange ervaring in het advertisingdomein komen we met nieuwe inzichten die we vertalen naar business kansen. We geven inzicht in datastromen en door de juiste tools te gebruiken, halen we volgens ons een beter rendement uit de online marketingcampagnes van onze klanten.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken