[column] Merken die ook goede dingen kunnen doen
- Bureaus
- 24 mrt 2020 @ 11:45
- Link
-
Gastblogger
Gastauteur
MarketingTribune - CreatieMerkenMarketing
- 24 mrt 2020 @ 11:45
- Gastblogger
In het kader van merken die ook goede dingen kunnen doen, in deze tijden. Hun sociale verantwoordelijkheid nemen. Gisteren Nike, vandaag Guinness. 'Denk je', schrijft Herbert van Hoogdalem.
Want deze briljante uiting kwam niet van Guinness zelf, hij werd bedacht door de Ierse freelance copywriter Luke O'Reilly (ere wie ere toekomt, de enige juiste code in dit vak) tijdens een 'One Minute Brief Challenge'. Hij ging al viraal voordat Guinness hem zelf gezien had.
Terecht, en terecht bewonderd door vele groten in het vak. Dat ben ik verre van, maar ik doe er wel een schepje bovenop: werkelijk fenomenaal, de kunst van het weglaten, en daar dan De Overtreffende Trap Van.
#pats #boem #rechttussendeogen
Herbert van Hoogdalem
Professional Outsider
P.S. Met dank aan Marthijn Klopper, als curator dit keer
-
Gastblogger
- Werkt voor: MarketingTribune
- Functie: Gastauteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Hornbach lanceert najaarscampagne 'Luister naar je handen'
- Van hobby naar bedrijf: de succesvolle groei van JorRaptor op...
- Techonomy sluit zich aan bij The Relevance Group
- ABN Amro illustreert in nieuwe campagne gekte op de huizenmarkt
- Nieuwe campagne Chassé Theater zet juist bezoekers in het...
- Campagne “Doe jij wel iets wat ertoe doet?“ wil leraren werven
Laatste Nieuws
- Make-over voor Food for Skin04-10-2024
- Bouwbedrijf Heijmans lanceert nieuwe... 04-10-2024
- Adobe kiest Dentsu Creative als... 03-10-2024
- Defensie lanceert nieuwe campagne... 02-10-2024
- KNGF lanceert campagne Hondicap01-10-2024
- Springbok en Joe Public breiden... 30-09-2024
MarketingTribune Events
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing