[column] Merken die ook goede dingen kunnen doen

[column] Merken die ook goede dingen kunnen doen
  • Bureaus
  • 24 mrt 2020 @ 11:45
  • 18772 x gelezen
  • Link
  • Gastblogger
    Gastblogger

    Gastauteur
    MarketingTribune
  • CreatieMerkenMarketing

In het kader van merken die ook goede dingen kunnen doen, in deze tijden. Hun sociale verantwoordelijkheid nemen. Gisteren Nike, vandaag Guinness. 'Denk je', schrijft Herbert van Hoogdalem.

Want deze briljante uiting kwam niet van Guinness zelf, hij werd bedacht door de Ierse freelance copywriter Luke O'Reilly (ere wie ere toekomt, de enige juiste code in dit vak) tijdens een 'One Minute Brief Challenge'. Hij ging al viraal voordat Guinness hem zelf gezien had.

Terecht, en terecht bewonderd door vele groten in het vak. Dat ben ik verre van, maar ik doe er wel een schepje bovenop: werkelijk fenomenaal, de kunst van het weglaten, en daar dan De Overtreffende Trap Van.

#pats #boem #rechttussendeogen

Herbert van Hoogdalem
Professional Outsider

P.S. Met dank aan Marthijn Klopper, als curator dit keer

Gastblogger

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken