Mokum Magazine lanceert B&B-tijdschrift
- Content
- 21 jan 2016 @ 09:01
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune
- 21 jan 2016 @ 09:01
- Redactie Contentmarketing
Mokum Magazine, het grootste gratis tijdschrift van Amsterdam, speelt in op de Bed & Breakfast-hype in Amsterdam door een Engelstalig magazine uit te geven, bedoeld voor zowel de verhuurders als hun gasten.
Actueel thema
‘Elk seizoen wordt er een nieuw nummer uitgebracht met een actueel thema. In de eerste editie communiceren we niet alleen de regels die gelden in de hoofdstad, maar laten we in de vorm van 10 geboden ook duidelijk weten hoe toeristen zich hier behoren te gedragen’, aldus Mokum Magazine hoofdredacteur Martijn van Stuyvenberg.
Constructief beleid
De aangeboden bnb-accommodaties groeien hard in Amsterdam. Momenteel telt de hoofdstad ruim 11.000 kamerverhuurders, waarbij het aantal overnachtingen wordt geschat op zo’n 850.000 per jaar. Vorige maand werd Amsterdam geprezen door de minister van Economische Zaken Henk Kamp vanwege het constructieve beleid dat de gemeente voert.
De eerste editie van het bnb magazine verschijnt half maart in een hoge oplage van 50.000 exemplaren.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Boekenbranche gaat los op Boekenweek12-03-2025
- NRC geeft abonnees toegang tot The... 12-03-2025
- Marnix Gymnasium werft met zee van... 07-03-2025
- MyHeritage onthult diepere25-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center