Center Parcs werkt wederom samen met influencers
- Content
- 26 nov 2018 @ 10:42
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentInfluencermarketing
- 26 nov 2018 @ 10:42
- Lucas Boon
Center Parcs werkt in 2019 wederom samen met influencers. Afgelopen jaar startte het vakantiepark met een 'influencer seizoen' waarin veertig vloggers en YouTubers een van de 24 Europese parken bezochten. Dit krijgt nu een vervolg.
De influencer campagne is een doorvertaling van de 'Zeg ja tegen wat ertoe doet'-merkstrategie die Center Parcs begin dit jaar lanceerde. Center Parcs spreekt over 'toonaangevende mom bloggers' als @dehuismuts, @haaikie en @nina_lessia die een van de 24 parken bezochten en hun ervaringen daarover deelden.
Feedback
Center Parcs wil komend jaar nog meer nieuwe media omarmen, zoals met podcasts, Spotify playlists en persoonlijke WhatsApp-updates. Brand director Dianne Sliphorst laat weten: 'Influencer marketing past bij onze ambitie om leidend en vernieuwend te zijn. Niet alleen qua parken en activiteiten, maar ook in communicatie met onze doelgroep. Doordat influencers rechtstreeks tot die doelgroep behoren, kunnen ze hun volgers een zo objectief mogelijk beeld van de park geven. Bovendien krijgen we door de interactie mogelijkheden zowel van de influencers als hun volgers waardevolle feedback.'
De nieuwe influencer campagne richt zich op families uit Nederland, België en Duitsland en start op 1 december 2018. Center Parcs werkt hiervoor samen met influencer bureau Makers/creators.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Campagne ‘Check je borsten, meiden’ richt zich op jongere...
- 130 jarig koffieverhaal van Albert Heijn gevierd
- Transavia viert 60-jarig jubileum met socialmediacampagne...
- Hart Voor De Zaak promoot houttechniek met frisse jongerenaanpak
- Zilveren Kruis en KNVB trappen gesprek over mentale gezondheid...
- Amsterdam herleeft 1675 in virtual reality
Laatste Nieuws
- Zilveren Kruis en KNVB trappen... 13-10-2025
- Amsterdam herleeft 1675 in virtual... 12-10-2025
- Transavia viert 60-jarig jubileum... 06-10-2025
- Hart Voor De Zaak promoot... 06-10-2025
- Waarom een razendsnelle hosting zo... 04-10-2025
- Campagne ‘Check je borsten, meiden’... 02-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes