Center Parcs werkt wederom samen met influencers
- Content
- 26 nov 2018 @ 10:42
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - ContentInfluencermarketing
- 26 nov 2018 @ 10:42
- Lucas Boon
Center Parcs werkt in 2019 wederom samen met influencers. Afgelopen jaar startte het vakantiepark met een 'influencer seizoen' waarin veertig vloggers en YouTubers een van de 24 Europese parken bezochten. Dit krijgt nu een vervolg.
De influencer campagne is een doorvertaling van de 'Zeg ja tegen wat ertoe doet'-merkstrategie die Center Parcs begin dit jaar lanceerde. Center Parcs spreekt over 'toonaangevende mom bloggers' als @dehuismuts, @haaikie en @nina_lessia die een van de 24 parken bezochten en hun ervaringen daarover deelden.
Feedback
Center Parcs wil komend jaar nog meer nieuwe media omarmen, zoals met podcasts, Spotify playlists en persoonlijke WhatsApp-updates. Brand director Dianne Sliphorst laat weten: 'Influencer marketing past bij onze ambitie om leidend en vernieuwend te zijn. Niet alleen qua parken en activiteiten, maar ook in communicatie met onze doelgroep. Doordat influencers rechtstreeks tot die doelgroep behoren, kunnen ze hun volgers een zo objectief mogelijk beeld van de park geven. Bovendien krijgen we door de interactie mogelijkheden zowel van de influencers als hun volgers waardevolle feedback.'
De nieuwe influencer campagne richt zich op families uit Nederland, België en Duitsland en start op 1 december 2018. Center Parcs werkt hiervoor samen met influencer bureau Makers/creators.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- COC lanceert Paarse-Vrijdag campagne... 12-12-2025
- Kerst 2025: McDonald’s Nederland... 11-12-2025
- Maestro burger keert terug op... 10-12-2025
- Dordrecht lanceert nieuw stadsmerk... 09-12-2025
- 'Denk vooruit': 9 miljoen brochures... 26-11-2025
- Hertog Jan lanceert docu over... 21-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

