Close kiest voor Coopr
- Content
- 23 apr 2019 @ 15:13
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - AppsPR
- 23 apr 2019 @ 15:13
- Redactie Contentmarketing
PR-bureau Coopr gaat de start-up Close ondersteunen bij het uitrollen van PR- en communicatieactiviteiten in Nederland. Close heeft een mobiel marketingplatform ontwikkeld waarmee eventorganisatoren informatie met bezoekers kunnen delen.
De start-up haalde recent een investering van ruim drie miljoen euro op. Producent Stage Entertainment en sterrenrestaurant The Jane zijn reeds klant.
Beginpunt
Kiliaan Toorenaar, oprichter en CEO van Close, laat weten: 'Met onze technologie en online ervaring willen de eventbranche in zowel Nederland als daarbuiten helpen, zodat het kopen van een ticket het beginpunt wordt van een relatie. Ik ben blij dat we in Coopr een partner hebben gevonden die de online wereld begrijpt en tegelijkertijd onze ambities aanvoelt en verfrissende ideeën heeft.'
Marieke Verhaar-Fennis, senior consultant bij Coopr, voegt daaraan toe: 'Close biedt een nieuwe oplossing die past bij de huidige technologie en marketingtrends. Ik verwacht dat dit voor opschudding gaat zorgen in de live event industrie. Los van onze klik sluiten genoemde uitgangspunten en aanpak goed aan bij waar wij als Coopr voor staan.'
Ga voor meer informatie naar de website.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- MyHeritage animeert LiveMemory met AI27-11-2024
- Niet in mijn stad actie tegen haat... 21-11-2024
- Kidiyo lanceert Kickstarter-campagne... 20-11-2024
- Qualifio marketingkalender 2025:... 18-11-2024
- 'Brabant herinnert' staat stil bij... 14-11-2024
- Opblaasbare bioscoop Cinekid maakt... 14-11-2024