Close kiest voor Coopr
- Content
- 23 apr 2019 @ 15:13
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - AppsPR
- 23 apr 2019 @ 15:13
- Redactie Contentmarketing
PR-bureau Coopr gaat de start-up Close ondersteunen bij het uitrollen van PR- en communicatieactiviteiten in Nederland. Close heeft een mobiel marketingplatform ontwikkeld waarmee eventorganisatoren informatie met bezoekers kunnen delen.
De start-up haalde recent een investering van ruim drie miljoen euro op. Producent Stage Entertainment en sterrenrestaurant The Jane zijn reeds klant.
Beginpunt
Kiliaan Toorenaar, oprichter en CEO van Close, laat weten: 'Met onze technologie en online ervaring willen de eventbranche in zowel Nederland als daarbuiten helpen, zodat het kopen van een ticket het beginpunt wordt van een relatie. Ik ben blij dat we in Coopr een partner hebben gevonden die de online wereld begrijpt en tegelijkertijd onze ambities aanvoelt en verfrissende ideeën heeft.'
Marieke Verhaar-Fennis, senior consultant bij Coopr, voegt daaraan toe: 'Close biedt een nieuwe oplossing die past bij de huidige technologie en marketingtrends. Ik verwacht dat dit voor opschudding gaat zorgen in de live event industrie. Los van onze klik sluiten genoemde uitgangspunten en aanpak goed aan bij waar wij als Coopr voor staan.'
Ga voor meer informatie naar de website.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Boekenbranche gaat los op Boekenweek12-03-2025
- NRC geeft abonnees toegang tot The... 12-03-2025
- Marnix Gymnasium werft met zee van... 07-03-2025
- MyHeritage onthult diepere25-02-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center