Close kiest voor Coopr

Close kiest voor Coopr
  • Content
  • 23 apr 2019 @ 15:13
  • 24005 x gelezen
  • Link
  • Redactie Contentmarketing
    Redactie Contentmarketing

    Redactie
    MarketingTribune
  • AppsPR

PR-bureau Coopr gaat de start-up Close ondersteunen bij het uitrollen van PR- en communicatieactiviteiten in Nederland. Close heeft een mobiel marketingplatform ontwikkeld waarmee eventorganisatoren informatie met bezoekers kunnen delen.

De start-up haalde recent een investering van ruim drie miljoen euro op. Producent Stage Entertainment en sterrenrestaurant The Jane zijn reeds klant.

Beginpunt

Kiliaan Toorenaar, oprichter en CEO van Close, laat weten: 'Met onze technologie en online ervaring willen de eventbranche in zowel Nederland als daarbuiten helpen, zodat het kopen van een ticket het beginpunt wordt van een relatie. Ik ben blij dat we in Coopr een partner hebben gevonden die de online wereld begrijpt en tegelijkertijd onze ambities aanvoelt en verfrissende ideeën heeft.'

Marieke Verhaar-Fennis, senior consultant bij Coopr, voegt daaraan toe: 'Close biedt een nieuwe oplossing die past bij de huidige technologie en marketingtrends. Ik verwacht dat dit voor opschudding gaat zorgen in de live event industrie. Los van onze klik sluiten genoemde uitgangspunten en aanpak goed aan bij waar wij als Coopr voor staan.'

Ga voor meer informatie naar de website.

Redactie Contentmarketing

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken