Close kiest voor Coopr
- Content
- 23 apr 2019 @ 15:13
- Link
-
Redactie Contentmarketing
Redactie
MarketingTribune - AppsPR
- 23 apr 2019 @ 15:13
- Redactie Contentmarketing
PR-bureau Coopr gaat de start-up Close ondersteunen bij het uitrollen van PR- en communicatieactiviteiten in Nederland. Close heeft een mobiel marketingplatform ontwikkeld waarmee eventorganisatoren informatie met bezoekers kunnen delen.
De start-up haalde recent een investering van ruim drie miljoen euro op. Producent Stage Entertainment en sterrenrestaurant The Jane zijn reeds klant.
Beginpunt
Kiliaan Toorenaar, oprichter en CEO van Close, laat weten: 'Met onze technologie en online ervaring willen de eventbranche in zowel Nederland als daarbuiten helpen, zodat het kopen van een ticket het beginpunt wordt van een relatie. Ik ben blij dat we in Coopr een partner hebben gevonden die de online wereld begrijpt en tegelijkertijd onze ambities aanvoelt en verfrissende ideeën heeft.'
Marieke Verhaar-Fennis, senior consultant bij Coopr, voegt daaraan toe: 'Close biedt een nieuwe oplossing die past bij de huidige technologie en marketingtrends. Ik verwacht dat dit voor opschudding gaat zorgen in de live event industrie. Los van onze klik sluiten genoemde uitgangspunten en aanpak goed aan bij waar wij als Coopr voor staan.'
Ga voor meer informatie naar de website.
-
Redactie Contentmarketing
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/content/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos bewegen tussen...
- GPCM2025: 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- FME en We Agency lanceren jongerenplatform Dukteep
- Univé zet kindertekeningen in voor verkeersveiligheid met...
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten voor Kinderpostzegels
Laatste Nieuws
- Lego World 2025: bouwen aan beleving... 16-09-2025
- Bibliotheek Rotterdam belicht... 16-09-2025
- 'De Grand Prix draait niet om... 16-09-2025
- Groei Veilig start campagne voor... 16-09-2025
- GPCM2025: 'Een helder concept kan... 16-09-2025
- Thuisarts start campagne tegen... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes