True Stories organiseert Beyond the Bubble

True Stories organiseert Beyond the Bubble
  • Content
  • 14 mei 2019 @ 15:04
  • 13694 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • StorytellingJournalistiek

Op haar aanstaande negende conferentie over verhalende journalistiek onderzoekt de organisatie True Stories hoe storytelling-tools kunnen worden gebruikt 'om effectief door een gefragmenteerd landschap van verhalende bubbels te navigeren.'

'In deze tijden gekenmerkt door protesten, polariserende politiek en vooroordelen, is de kracht van het verhaal duidelijker dan ooit. Verhalen vertellen kan ons samen brengen of ons uit elkaar drijven. De verhalen die we vertellen hebben mogelijk de macht om de kloof te overbruggen, maar hoe?'

Dat is een interessante vraag waarop de stichting Verhalende Journalistiek op 16 en 17 mei 2019 antwoorden hoopt te vinden en gaat zoeken, onder de naam 'True Stories | Beyond the Bubble'. Ook de ontwikkeling van het ambacht van (integere) storytelling verdient aandacht. De sessies vinden plaats in Pakhuis De Zwijger, Amsterdam. Check de linkjes hieronder. (PvWK)

Meer info via deze link.  En op social media: 
Conferentie algemeen klik hier  
Debat donderdag klik hier  
Dan Reed zaterdag klik hier  

Hieronder indruk op video van vorig jaar. Narratief journalist Henk Blanken en Eric Smit van Follow the Money discussiëren over wat een journalistiek verhaal goed maakt tijdens de conferentie True Stories. 



Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken