Millford en Nutricion & Santé introduceren nieuw merk in gewichtsbeheersing
- Design
- 20 jul 2021 @ 09:59
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - Packaging design
- 20 jul 2021 @ 09:59
- Ryan Baij
Brand Identity Bureau Millford en Nutrition & Santé introduceren WeCare; nieuwkomer in gewichtsbeheersing. Het assortiment in maaltijden, maaltijdcomponenten en tussendoortjes is vanaf deze week te koop.
Sanne van Kuijk, strategy director bij Millford: ‘Een gezonde lifestyle hoeft het ‘levensgenieten’ niet in de weg te staan. Met een beetje extra hulp van WeCare wordt die gezonde lifestyle niet alleen makkelijker, maar ook lekkerder en leuker. Want laten we eerlijk zijn, goed bezig zijn én blijven kan behoorlijk moeilijk zijn. Dat gevoel, het begrip hebben voor de uitdaging waar consumenten mee te maken hebben, wilden we overal terug laten komen. De energie, maar ook de positiviteit, moest ervan afspatten. We kozen voor een levendig en kleurrijk design. Enthousiasmerend en optimistisch. Iets waar je een fijn gevoel bij krijg. Als motiverende coach wil WeCare de stok achter de deur zijn, het schouderklopje, het extra duwtje. Dat wat je nodig hebt om die gezonde lifestyle vol te houden.’
Jean-Baptiste Cariteau, Category Marketing Manager Active & Advanced Nutrition bij
Nutrition & Santé vult aan: ‘Wij geloven niet in een one size fits all, maar in een tailor made aanbod. Dat is voor de een lower carb tussendoortje en voor de ander een maaltijd of shake. Omdat we zo’n breed assortiment voeren, kun je kiezen wat bij je past.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ford Nederland viert 100 jarig jubileum
- Google onderzoekt impact GenAI op economie en waarschuwt voor...
- HDV visual branding nieuwe naam van HDV Signmakers en Eyes on...
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De Heidebrouwerij in het nieuw
- KNVB en Nike presenteren Oranje tenue Euro2024
- The Drum over SXSW 2024
Laatste Nieuws
- Google onderzoekt impact GenAI op... 14-03-2024
- Henk Schiffmacher steekt Veluwse De... 11-03-2024
- Ford Nederland viert 100 jarig... 08-03-2024
- HDV visual branding nieuwe naam van... 05-03-2024
- Dutch Digital Design tijdens SXSW23-02-2024
- Hunter Douglas wint R+T Innovation... 20-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing