Millford en Nutricion & Santé introduceren nieuw merk in gewichtsbeheersing

  • Design
  • 20 jul 2021 @ 09:59
  • Link
  • Ryan Baij
    Ryan Baij

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Packaging design

Brand Identity Bureau Millford en Nutrition & Santé introduceren WeCare; nieuwkomer in gewichtsbeheersing. Het assortiment in maaltijden, maaltijdcomponenten en tussendoortjes is vanaf deze week te koop.

Sanne van Kuijk, strategy director bij Millford: ‘Een gezonde lifestyle hoeft het ‘levensgenieten’ niet in de weg te staan. Met een beetje extra hulp van WeCare wordt die gezonde lifestyle niet alleen makkelijker, maar ook lekkerder en leuker. Want laten we eerlijk zijn, goed bezig zijn én blijven kan behoorlijk moeilijk zijn. Dat gevoel, het begrip hebben voor de uitdaging waar consumenten mee te maken hebben, wilden we overal terug laten komen. De energie, maar ook de positiviteit, moest ervan afspatten. We kozen voor een levendig en kleurrijk design. Enthousiasmerend en optimistisch. Iets waar je een fijn gevoel bij krijg. Als motiverende coach wil WeCare de stok achter de deur zijn, het schouderklopje, het extra duwtje. Dat wat je nodig hebt om die gezonde lifestyle vol te houden.’

Jean-Baptiste Cariteau, Category Marketing Manager Active & Advanced Nutrition bij
Nutrition & Santé vult aan: ‘Wij geloven niet in een one size fits all, maar in een tailor made aanbod. Dat is voor de een lower carb tussendoortje en voor de ander een maaltijd of shake. Omdat we zo’n breed assortiment voeren, kun je kiezen wat bij je past.’


Ryan Baij

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

Meest gelezen

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Laatste Nieuws

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken