Whoppah lanceert nieuwe reclamecampagne

Whoppah lanceert nieuwe reclamecampagne
  • Design
  • 1 apr 2022 @ 11:40
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Online marktplaats voor tweedehands en vintage designmeubels Whoppah lanceert vanaf 1 april 2022 een grootschalige landelijke reclamecampagne met nieuwe commercials en pay-off.

Voor de campagne ontwikkelde en regisseerde reclame-icoon Bart Kuiper drie splinternieuwe tv-commercials. Daarin spelen Whoppah-koeriers en designexperts Adri en Martijn de hoofdrol. Evelien Bunnik-Remmelts, medeoprichter en Chief Product Officer van Whoppah: ‘In onze nieuwe tv-commercials laten wij het Whoppah-verhaal vertellen door twee personages: de Whoppah koeriers Adri en Martijn - allebei gek op design. In de campagne staat een belangrijke meerwaarde van onze propositie centraal: de Whoppah bezorgservice. Het is voor onze kopers en verkopers de kers op de taart dat wij hun design items kunnen ophalen en brengen. Daarnaast kunnen deze twee personages op een aansprekende manier uitleggen hoe Whoppah werkt.’

Humor
Bart Kuiper is bekend van onder meer 'Cora van Mora', de 'man van Duyvis' en 'Wij van WC-Eend'. In zijn ruim veertigjarige carrière bediende hij talloze internationale topmerken. Het is de eerste keer sinds hij afscheid nam van het reclamevak dat hij zich weer over een campagne ontfermt. ‘Whoppah is een prachtig merk en heeft om te beginnen de merknaam al mee. Met de introductie van bezorgers en designexperts Adri en Martijn geven we het merk een gezicht. Zij gaan ervoor zorgen dat heel Nederland weet waarom je bij Whoppah moet zijn voor het verkopen van je eersteklas tweedehands design.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken