Plus benoemt 6 helden in winkelaanbod
- Food-en-retail
- 24 jun 2020 @ 08:25
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingFood
- 24 jun 2020 @ 08:25
- Peter van Woensel Kooy
Retailketen Plus heeft zes producten uit het assortiment benoemd tot held. Deze zes 'goed eten helden' komen terug in alle uitingen van de marcom-campagne.
Door deze producten een podium te geven, laat Plus haar klanten zien waar 'Goed Eten voor staat'. Het product is de held, aldus Plus
Extra trots
Het zijn volgens de retailer producten waar de supermarkt erg trots op is. ‘Het zijn producten met een goed verhaal over de kwaliteit, over de smaak, over de herkomst. Of over de liefde waarmee het gemaakt wordt.’
Gezonde helden
De helden van Plus zijn het eigen appeltaartje, bananen broodjes van vers deeg, de maaltijden uit de keuken van Plus, het 'Stoer & Stevig'- stokbrood en Lagorai-frambozen. De bananen zijn altijd fairtrade, het appeltaartje wordt dagelijks vers afgebakken volgens een uniek recept, de maaltijden maken het makkelijk om goed te eten, het stokbrood is rustiek en de frambozen zijn extra zoet, sappig, groot en stevig.
(PvWK, bronnen: Plus, Distrifood)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- MediaMarkt introduceert landelijk... 30-10-2025
- Oatly voorspelt 5 smaaktrends van... 30-10-2025
- FrietHoes versterkt merkpositie met... 29-10-2025
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar... 27-10-2025
- TommyTomato voert campagne voor... 27-10-2025
- Albert Heijn herpositioneert van... 27-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




