Plus benoemt 6 helden in winkelaanbod

Plus benoemt 6 helden in winkelaanbod
  • Food-en-retail
  • 24 jun 2020 @ 08:25
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingFood

Retailketen Plus heeft zes producten uit het assortiment benoemd tot held. Deze zes 'goed eten helden' komen terug in alle uitingen van de marcom-campagne.

Door deze producten een podium te geven, laat Plus haar klanten zien waar 'Goed Eten voor staat'. Het product is de held, aldus Plus

Extra trots
Het zijn volgens de retailer producten waar de supermarkt erg trots op is. ‘Het zijn producten met een goed verhaal over de kwaliteit, over de smaak, over de herkomst. Of over de liefde waarmee het gemaakt wordt.’

Gezonde helden
De helden van Plus zijn het eigen appeltaartje, bananen broodjes van vers deeg, de maaltijden uit de keuken van Plus, het 'Stoer & Stevig'- stokbrood en Lagorai-frambozen. De bananen zijn altijd fairtrade, het appeltaartje wordt dagelijks vers afgebakken volgens een uniek recept, de maaltijden maken het makkelijk om goed te eten, het stokbrood is rustiek en de frambozen zijn extra zoet, sappig, groot en stevig.
(PvWK, bronnen: Plus, Distrifood)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken