Magnum presenteert #ShowYourLayers met Miley Cirus
- Food-en-retail
- 1 jun 2021 @ 12:15
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - DoelgroepenFoodBranded content
- 1 jun 2021 @ 12:15
- Peter van Woensel Kooy
Unilever-ijsmerk Magnum presenteert vandaag haar nieuwste #ShowYourLayers-campagne, Miley In Layers, starring niemand minder dan...
Op 10 juni 2021 treedt poprock-ster Miley Cyrus op tijdens een gratis te streamen digitale live show: Miley in Layers. De performance wordt door middel van een livestream met 8D-audio opgenomen, waardoor het voelt alsof je er in real life bij bent als je gebruikmaakt van een koptelefoon. Tijdens het optreden, dat in samenwerking met Magnum gebracht wordt, zal Miley naast bekende hits van haar album ‘Plastic Hearts’ ook een exclusieve cover van jaren ‘80-hit Midas Touch van Midnight Star zingen, vertolkt in haar eigen, persoonlijke versie Miley’s Touch. Hiermee wil Miley volgens Magnum de wereld een voor haar belangrijke boodschap meegeven: 'Pleasure Has More Than One Layer'.
Omdat het nog even duurt voordat we weer samen kunnen genieten van grote live concerten van internationale A-artiesten, brengt Miley het optreden met hulp van een 8D-audio ervaring. Dit gelaagde geluid brengt je dichter bij de artiest, waardoor het lijkt alsof je je in dezelfde ruimte als Miley bevindt.
Als groot voorvechter van zelfexpressie gelooft Miley dat iedereen moet kunnen najagen waar je plezier uit haalt. Miley: ‘Onze grootste superkracht is onze individualiteit. Sinds ik mij als artiest heb ontwikkeld, heb ik de verschillende lagen van mijn persoonlijkheid, en wat mij plezier geeft kunnen ontdekken. Of ik nu aan het schrijven ben, in de studio zit, op het podium sta te zingen voor duizenden fans of dat ik iets draag waardoor ik mij sterk en zelfverzekerd voel. Mijn grootste genot in het leven is muziek en ik heb dan ook heel veel zin om in 8D voor iedereen op te treden. Ik hoop dat dit iedereen inspireert om je eigen lagen trots te omarmen en na te jagen wat je plezier geeft.’
Miley en Magnum vinden elkaar in de gezamenlijke overtuiging dat iedereen zichzelf vrij moet voelen om de verschillende lagen die je uniek maken te omarmen, en deze te vieren met de rest van de wereld. “Najagen waar je plezier uit haalt, wat dat ook mag zijn. Want 'a day without pleasure is a day lost', daarover zeggen zowel Magnum als Miley het eens te zijn.
Voor Miley In Layers hebben Magnum en Miley samengewerkt met de Amerikaanse fashion fotograaf Vijat Mohindra, die de campagneboodschap tot leven heeft gebracht (zie o.a. foto boven). Het 'Miley In Layers 8D-concert' is via YouTube te zien op 10 juni 2021 om 20.30 uur op deze link. Om meer over de #ShowYourLayers campagne is te vinden op Magnum’s Insta-kanaal (@Magnum) en via de website mileybymagnum.com.
(PvWK, foto: Vijat Mohindra)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- RMD24 Retailmedia De kunst is de... 13-05-2024
- Verse groente en fruit centraal in... 13-05-2024
- Vakantiegangers zeer tevreden over... 13-05-2024
- Lilian Wanders-de Klerk van Mothr... 13-05-2024
- [marketeer 202] Pauline Barendregt -... 10-05-2024
- Conscious opent boutiquehotel in... 10-05-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing