Heineken: klap dicht die laptop
- Food-en-retail
- 14 okt 2022 @ 14:32
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 14 okt 2022 @ 14:32
- Sjaak Hoogkamer
Heineken introduceert ‘The Closer’, de bieropener die je werkdag afsluit. Uit onderzoek blijkt dat 1 op de 5 Nederlanders een hoge werkdruk ervaart. Onder andere door hybride werken is het dichtklappen van je laptop steeds moeilijker geworden.
Volgens het biermerk een herkenbaar probleem voor veel mensen, maar niet altijd even makkelijk bespreekbaar. Daarom wil Heineken op een luchtige manier laten zien dat het makkelijker is dan je denkt om je werk af te sluiten. Heineken hoopt daarmee naast het openen van een biertje, ook het gesprek over work-life balance te openen.
The Closer is vogens Heienken 'een high tech bieropener die via bluetooth kan worden aangesloten op een laptop. Zodra je met The Closer een biertje opent gaat de laptop in slaapstand en is het tijd voor ontspanning.' Hoewel het eigenlijk onnodig zou moeten zijn, attendeert Heineken je er met een knipoog op hoe belangrijk het is om tijd te spenderen met vrienden en familie. 'Tijd voor dat goede gesprek met je beste vriend of een borrel met collega’s, als de gesprekken over werk maar even worden overgeslagen.'
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Betaalbare diamant centraal in nieuwe Zeeman-campagne
- Albert Heijn kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe...
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Stephanie van Eerd van The Magnum Ice Cream Company: 'Omarmen...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw... 12-09-2025
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K... 11-09-2025
- Kruidvat versterkt... 08-09-2025
- Fritz-kola introduceert Mischmasch... 08-09-2025
- Albert Heijn zet tech in tegen... 08-09-2025
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes