Mr. T van de A-Team in campagne Skechers

Mr. T van de A-Team in campagne Skechers
  • Food-en-retail
  • 28 apr 2023 @ 10:07
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Al meer dan drie decennia wordt de merknaam Skechers zonder T geschreven, ook al hoor je hem wel. Maar nu zit er wel even een T in, namelijk die van de legendarische Mr. T van de A-Team.

In een nieuwe campagne met een vette knipoog is de A-Team legende Laurence Tureaud te zien terwijl hij verschillende schoenen uit het assortiment van het sneakermerk draagt. Steeds met de boodschap dat er wel degelijk een T in de Skechers zit, namelijk hijzelf. In deze campagne wordt een veel voorkomende misvatting aan de kaak gesteld over de spelling van de merknaam die al sinds de oprichting in 1992 dezelfde is.

Mr. T over de campagne: ‘We zijn het er allemaal over eens: het wordt tijd dat er een 'T' in Skechers komt, want ook voor mij zitten er genoeg comfortabele schoenen in de collectie.’



Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken