Mr. T van de A-Team in campagne Skechers
- Food-en-retail
- 28 apr 2023 @ 10:07
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 28 apr 2023 @ 10:07
- Sjaak Hoogkamer
Al meer dan drie decennia wordt de merknaam Skechers zonder T geschreven, ook al hoor je hem wel. Maar nu zit er wel even een T in, namelijk die van de legendarische Mr. T van de A-Team.
In een nieuwe campagne met een vette knipoog is de A-Team legende Laurence Tureaud te zien terwijl hij verschillende schoenen uit het assortiment van het sneakermerk draagt. Steeds met de boodschap dat er wel degelijk een T in de Skechers zit, namelijk hijzelf. In deze campagne wordt een veel voorkomende misvatting aan de kaak gesteld over de spelling van de merknaam die al sinds de oprichting in 1992 dezelfde is.
Mr. T over de campagne: ‘We zijn het er allemaal over eens: het wordt tijd dat er een 'T' in Skechers komt, want ook voor mij zitten er genoeg comfortabele schoenen in de collectie.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Kleine campagne Heinz tegen groot... 24-04-2024
- Primark verlaagt prijzen... 24-04-2024
- [RMD24] 'Over retailmedia leven nog... 24-04-2024
- Minister stelt strengere regels aan... 23-04-2024
- Dennis van de Sande van Royal... 22-04-2024
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing