TV-campagne Beer in a Box: ‘Wat voor bierdrinker ben jij?’

TV-campagne Beer in a Box: ‘Wat voor bierdrinker ben jij?’
  • Food-en-retail
  • 17 okt 2023 @ 08:32
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Leverancier van speciaalbieren Beer in a Box is haar eerste above the line campagne gestart met als thema ‘Wat voor bierdrinker ben jij?’.

Beer in a Box is, in samenwerking met Rikkert Boog, gestart met haar eerste TV-campagne sinds de oprichting van het eigenzinnige merk in 2015. De campagne ‘Wat voor bierdrinker ben jij?’ vloeit voort uit de kernpropositie van het bedrijf: verrassingsboxen met speciaalbier, op basis van het smaakprofiel van de klant.

De campagne bestaat uit een commercial van 10 seconden, gevolgd door een 5 seconden tagon met call to action, en wordt ondersteund door een brede online campagnestrategie.

‘We merken dat de vraag naar speciaalbier toeneemt en dat de markt staat te springen om een concept zoals het onze’, aldus Tim Remmerswaal, één van de oprichters. ‘Met het gigantische aanbod van kleine brouwers is door de bomen het bos niet meer te zien. Beer in a Box is de leukste en makkelijkste manier om iedereen de wondere wereld van speciaalbier te laten ontdekken.’

Credits:
Opdrachtgever: Verantwoordelijk bij Beer in a Box: Tim Remmerswaal
Concept/copy: Rikkert Boog
Animatie/SFX: Studio Nori
Geluid: Premium Voices
Voice-over: Jan-Willem Hofma



Michiel van Zaane

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken