The Green Lab Co breidt tablettenlijn uit
- Food-en-retail
- 14 nov 2023 @ 08:09
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - InnovatieRetail
- 14 nov 2023 @ 08:09
- Nanny Kuilboer
The Green Lab Co voegt personal care- en schoonmaakproducten toe aan de tablettenlijn. Naar eigen zeggen is The Green Lab Co daarmee het enige merk ter wereld dat al deze producten in tabletvorm kan aanbieden.
De missie van The Green Lab Co is het onnodig vervoer van water en het gebruik van plastic flessen uit te bannen door gebruik te maken van kleine bruistabletten die thuis met water worden gemixt in een fles naar keuze. Door tabletten te combineren kan de consument persoonlijke geurcombinaties samenstellen. Medeoprichter Jos Zonneveld: ‘Met deze stap wil The Green Lab Co een echte one-stop-shop voor het hele huishouden worden. Maar het houdt hiermee niet op. Het is ons doel om uiteindelijk alle waterbevattende personal en home care producten in tabletvorm te kunnen aanbieden aan de consument. We zijn nu bezig met scheerschuim.’
Per stuk of in abonnementsvorm
Medeoprichter Maarten Drontmann: De tabletten zijn te koop via de website, per stuk verpakt of in abonnementsvorm, maar ook via Albert Heijn, Jumbo en Dirk en een aantal retailers in Scandinavië, België, Spanje en Duitsland. Vanaf deze maand bovendien in alle 200 winkels van Holland & Barrett in Nederland en vanaf februari 2024 in ruim 100 Coop Norge-winkels in Noorwegen.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Aldi start 'Waar liggen de eieren'
- Xenos en Sanny Verhoeven lanceren feelgoodcollectie: 'Happy at...
- Gall & Gall lanceert rosé Bisous van Bas & Nicolette
- Rituals lanceert eerste 'airport Mind Oasis' op Schiphol
- Marit van Egmond deelt Albert Heijns succesfactoren met McKinsey
- No Waste Army wil met actie 261.000 kilo groenten redden
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Albert Heijn lanceert digitale... 22-04-2025
- Hans Anders maakt 3=1-actie deelbaar21-04-2025
- Let It Rib viert spareribs zonder gene18-04-2025
- [onderzoek] Pasen: Chocola blijft... 18-04-2025
- Retailmedia: La Place lanceert app... 18-04-2025
- Waarom chocolade met Pasen meer is... 17-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management