Nescafé presenteert opmerkelijke mix met KitKat

- Food-en-retail
- 27 mrt 2025 @ 08:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Geen tag
- 27 mrt 2025 @ 08:00
- Peter van Woensel Kooy
De Nescafé KitKat Mocha impliceert een innovatieve samenwerking tussen twee van de naar eigen zeggen meest iconische merken van Nestlé. Deze mix is nu verkrijgbaar in supermarkten. De nieuwe blend van koffie en chocolade wil consumenten zo extra drinkgenot bieden, aldus marketeer Roos Bulder.
Deze samenwerking markeert een belangrijke stap in de strategie van Nestlé om de consument nieuwe en verrassende producten te bieden. Door de expertise van Nescafé in koffie en de sterke merkidentiteit van KitKat te combineren, creëren de merken een nieuwe drinkervaring die inspeelt op de groeiende vraag naar unieke koffiespecialiteiten.
De ultieme break in een kopje
De KitKat break staat al meerdere decennia bekend als het ultieme genietmoment, en met deze samenwerking brengen Nescafé en KitKat dit iconische gevoel naar je koffiekopje. De Nescafé KitKat Mocha biedt een gebalanceerde combinatie van romige melkchocolade, knapperige wafeltonen en een rijke koffiesmaak. Zo geniet je bij elke slok van de herkenbare KitKat-sensatie, zonder dat je hiervoor een reep hoeft open te breken.
Roos Bulder, Business Lead Nescafé Benelux, voegt toe: 'Deze samenwerking onderstreept onze toewijding aan het creëren van waardevolle partnerschappen die onze merken versterken. De Nescafé KitKat Mocha is niet alleen een nieuwe productlancering; het is een voorbeeld van hoe we de synergie tussen onze merken gebruiken om consumenten nieuwe ervaringen te geven. Met de Nescafé KitKat Mocha bieden we een heerlijke traktatie die je in staat stelt om de ultieme break voor jezelf te creëren.'
De Nescafé KitKat Mocha is vanaf nu verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo en biedt consumenten een nieuwe manier om van hun koffiemomenten te genieten, tipt Bulder.
(PvWK | beeld: Nestlé)
Over Nestlé
'Nestlé is ‘s werelds grootste voedingsmiddelenproducent. We zijn in 189 landen wereldwijd aanwezig en onze 328.221 medewerkers zijn gecommitteerd aan Nestlé’s missie om de kwaliteit van leven te verbeteren en bij te dragen aan een gezondere toekomst. Wij richten ons met deze missie op individuen en gezinnen, leefgemeenschappen en de planeet. Nestlé biedt een breed portfolio van producten en diensten waar mensen en hun huisdieren ieder moment van de dag van kunnen genieten. De bijna 2000 merken variëren van wereldwijd iconische merken als Nescafé en Nespresso tot en met lokale favorieten als Bros. In Nederland worden daarnaast onder meer Maggi, Garden Gourmet, KitKat, Nestlé babyvoeding zoals Little Steps, Nestlé PyjamaPapje en Gerber Organic for Baby, als ook water, waaronder San Pellegrino en Vittel en voeding voor honden en katten zoals Felix, Bonzo en Purina One. Nestlé is sinds haar oprichting meer dan 150 jaar geleden gevestigd in het Zwitserse Vevey. Het Nederlandse hoofdkantoor is gevestigd in Amstelveen en onze babyvoedingsfabriek in Nunspeet. Voor Nestlé Nederland werken ruim 1100 mensen. Voor meer informatie: www.nestle.nl.'
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Nestlé
- Nescafé
- retail
- KitKat
- Jumbo
- Albert Heijn
- merk
- Nestlé babyvoeding zoals Little Steps
- Nespresso tot en met lokale favorieten als Bros. In Nederland worden daarnaast onder meer Maggi
- innovatie
- Garden Gourmet
- blend
- Roos Bulder
- Nescafé Benelux
- Business Lead
- Gerber
- Nestlé PyjamaPapje
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Aldi start 'Waar liggen de eieren'
- Xenos en Sanny Verhoeven lanceren feelgoodcollectie: 'Happy at...
- Gall & Gall lanceert rosé Bisous van Bas & Nicolette
- Rituals lanceert eerste 'airport Mind Oasis' op Schiphol
- Marit van Egmond deelt Albert Heijns succesfactoren met McKinsey
- No Waste Army wil met actie 261.000 kilo groenten redden
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Hans Anders maakt 3=1-actie deelbaar21-04-2025
- Let It Rib viert spareribs zonder gene18-04-2025
- [onderzoek] Pasen: Chocola blijft... 18-04-2025
- Retailmedia: La Place lanceert app... 18-04-2025
- Waarom chocolade met Pasen meer is... 17-04-2025
- 'Broodjes van Sam en Joris'... 17-04-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management